• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Actionvera: Vår pojke dog i vecka 36 och då hade jag hela tiden haft känslan av han inte levde men ändå var det som om jag aldrig hade tänkt den tanken innan. Så denna gången tänker jag mest goda tankar, pratar mycket med Knoll och Totta och lever verkligen i graviditeten vilket jag inte gjorde förra gången.
    Jag har blivit helt sjukskriven tills 9 okt men hoppas på att komma tillbaka på halvtid innan. Men mår inte så mycket bättre iaf inte på förmiddagarn.

Tack för inbjudan Caribe!!

• Hinos

Igår läste jag att missfallsrisken minskar om mamman mår illa dessutom blir barnen intelligentare, så nu är det mitt hopp när jag ligger här till sängs hela dagarna. Inte verkar det bli bättre heller. Nu håller jag på att minska medicineringen och efter det tror jag verkligen det försvinner så man kan hinna njuta lite innan man blir för tjock! och jobba...

• Hinos

Jag går snart in i vecka 11 och jag ser framemot att få vara vanlig igen... ska nu försöka äta lite och kanske gå till brevlådan och kolla posten. Det är iaf fint väder idag, har redan suttit ute och druckit te efter lunchen!! mår lite bättre idag!

• Hinos

Beklagar Vallmo!!

Idag har jag haft min bästa dag på länge. Har både varit uppe och tagit posten, vi har 350 m till brevlådan och suttit i solen och nu badat. Ska nu ner och laga mat för första gången i vårt kök... maken satte in slangen till fläkten idag så det är bara att köra. Ska även diska i diskmaskin för första gången!!!

• Hinos

Jag fick en nedtrappningsplan som varar en hel månad. Först trappade jag ner östrogenet då i lördags tog jag sista och nu trappar jag ner progesteronet och sist koritsonet.
    Hade en skön helg i stugan men ligger nu i sängen igen... undra när det ska bli bättre!!
    Här växlar det verkligen från sorg till glädje hela tiden... hoppas så att det ska gå bra för alla!!

• Hinos

Vi satte in två och de lever båda två! Det var doktorn som föreslog det för vi hade två topp 3 ägg...
    Jag mår fortfarande dåligt och jag tror att det är medicinerna, eller hoppas det iaf. Nu håller jag på att trappa ner progesteronet... orkar snart inte ha det så här längre men vi ska till kuratorn nästa vecka och det ska bli skönt att lasta av sig hur skit man mår...

Min älskade man har iaf fixat med antennen idag så vi fått in TV (vi bygger hus själva... inte jag längre....)

• Hinos

Vi fick också 8 ägg och två till mig och tre till frysen och det räcker ju om det går bra!!!

• Hinos

Ligger till sängs och mår skit idag efter två dagar... kollar på förlossningskliniken och då är det lätt att ångra sig...

• Hinos

Emilia 67
    Jag kan rekomendera AVA kliniken i Riga, lite billigare än Finland och ingen kö!

• Hinos

Jag har telefonen på ringning 8 16 22 för jag har förstått att det är viktigt att man äter pillerna på samma tid varje dag!! Snart behöver den inte ringa kl 16 längre... längtar tills alla dessa piller är slut...
    Ska på fest på mannens jobb idag. Alla vet om att jag är gravid och mår illa så det känns bra. Hoppas jag klara av att vara med hela kvällen. Ska ha spyhinken med i omklädningsrummet så jag kan gå dit om det skulle behövas... Alltid redo!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa