Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Tack alla för stödet. Fick precis reda på att min donator fick ut 13 ägg.
Kram
Tack snälla kramiis och villsågärna! Många kramar
mytrouble: tack
Saknarknytte vilka turgummor ni är här inne nu, 13 ägg är ju jättebra, grattis vännen Nu hoppas jag på fin befruktning
Tänkte påpeka att när jag bad olika fertilitetsläkare om trombyl för några år sedan så sa dom skarpt nej och det finns inga belägg för att använda den medicinen för fertilitetssyften. Nu låter det helt annorlunda, nu skriver läkarna gärna ut den och när jag var gravid och gick hos barnmorskan så sa hon att det är toppen att jag äter den och att det kommer hjälpa till att motverka havandeskapsförgiftning! Jag tror inte att det är långt borta tills små doser av prednisolon oxå kommer skrivas ut.... till patienter som t.ex mig som har 2 autoimmuna sjukdomar och är oförklarligt barnlös sen snart 6 år.....ibland när man kämpat så länge så måste man själv försök kämpa i framkant, man har helt enkelt inte tid att vänta tills det blir praxis! En av mina gyn sa till mig vid tillfälle, ibland tror jag du vet mer än jag..... med det vill jag säga att vi som kämpat länge och söker information är rätt så pålästa och inte stoppar i oss piller utan att noga ha vägt riskerna! Men håller med om att det finns en fara i att tjejer här på forumet som försökt i en kvart och börjar laborera med medicin på samma sät som tex bisolvon och rosenrot, ja då är det inte bra!