Låla, du är nedreglerad nu (eftersom du tagit sprutan) Det kommer en blödning inom kort, har nog aldrig hört någon som det inte gjort det för tror jag. Men blödningen är ingen mens utan en bortfallsblödning, har Sleepy förklarat för mig när hon var här.
Jag var också förvirrad över alla datum och mediciner innan jag började inför min första (0ch hitttills enda ET) i maj, men så fort jag börjat på scemat så fattade jag vad allt var till för och det kändes inte alla krångligt längre, utan flöt på.
För övrigt, inför ev, FET så funderar jag på att köra i ostimulerad cykel, dvs helt utan syntetiska hormoner. Söritsa sa i juni att det skulle gå bra men att min doktor i Sverige så fall skulle sätta datum för ET. Han sa också att det var mindre chans att lyckas. Tror mindre på att det är mindre chans att lyckas. Bara man har rätt tjocklek på slemhinnan så... Jag funderar på att göra en provmätning hos gyn strax efter nästa ägglossning trots att jag inte ska göra ET nu.
Fast jag skulle allra helst i så fall inför FET:et vilja kolla när jag har min ägglossning med stickor och sedan ringa kloniken och säga nu kommer jag. Två dagar efter ägglossning borde väl vara bra för ET. Vet dock inte om kliniken går med på detta, men om de är snälla kanske