• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • Cia o krabaten

LillaD: Å jag som skulle kunna äta bullar varje dag!
    Såå himla gott ju!
    Hellre de än wienerbröd och kakor fast det är iofs också gott...
    *Inte undra på att jag ser ut som en strandad val korsad med en zebra *

• sushikatten

kanelbullar ja kan det finns något bättre med nybakat bullar som har en perfekt deg inte för torra och inte för kletig. Bästa degen ska vara så kletigt innan andra knådningen att man inte kan ta i den. ja nu är dags för äl och funderar om jag ska börja med trombyl direkt? Ja hur många frågor har man.

• Lilo75

Hej tjejer

Jag har en liten fråga till er som har tagit progestronvaggisar..
    Jag slutade ta mina en vecka innan mens...(testade svaga plus som sen blev minus, därför slutade jag ta dem) borde jag inte ha fått min mens som vanligt då???

´Hur länge håller progestronet i sig??

Jag är inte gravid testat neg....

• babblar på

Lilo: nu vet jag inte riktigt om jag förstår Testade du svaga plus redan mer en vecka innan Bim med andra ord. Några dagar efter äl då? Det låter ju väldigt tidigt för att få plus elelr var det plus från ett gammalt mf? Är det från gammalt mf så kan du ju blivit gravid igen om du inte testat när du skulle fått mens

Jag har tagit prog 2 ggr när jag fått mf iaf och då har mensen kommit (mf satt igång) 2 dagar efter att jag slutat med prog.

• Cia o krabaten

Lilo: Jag hänger inte heller med riktigt, men jag tog iaf Prog vid mitt Ma och det blödde ju inte på 3-4v men så fort jag slutade med Prog så kom det igång på 2 dagar.

Idag mest regnar det här *Usch*
    Tur att man har lite bullar att sitta inne och mumsa på framför TV'n under en filt

• Lilo75

Ja jag fick svaga plus bim -9 tom bim -6 på både cb och Apoliva.....Sen en massa minustester....Då tänkte jag (i min frustration) att nu ska jag banne mig inte skjuta på nån blödning....Slutade då med progvaggisarna....dumma jag!!

Skulle haft "mens" i Fredags...men än så länge inget ...Testade på skoj med ett cb mitt på em idag och fick ett svagt pluss!!!
    Jag kan knappt fatta det....Konstigt ere iaf!! Så kanske e jag med en liten nu iaf????

• Mizz Turko
    Lilo75 skrev 2008-10-05 20:08:28 följande:
    Ja jag fick svaga plus bim -9 tom bim -6 på både cb och Apoliva.....Sen en massa minustester....Då tänkte jag (i min frustration) att nu ska jag banne mig inte skjuta på nån blödning....Slutade då med progvaggisarna....dumma jag!!Skulle haft "mens" i Fredags...men än så länge inget ...Testade på skoj med ett cb mitt på em idag och fick ett svagt pluss!!!Jag kan knappt fatta det....Konstigt ere iaf!! Så kanske e jag med en liten nu iaf????
    Får man säga grattis då? Men ska du verkligen sluta med proggisarna då?
    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • Lilo75

Jag har börjat igen....*rodnar*....med vagiatorerna.

• Mizz Turko
    Lilo75 skrev 2008-10-05 20:18:19 följande:
    Jag har börjat igen....*rodnar*....med vagiatorerna.
    Okey, bra. Har du berättat för partnern din? hur reagerade han?
    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • Cia o krabaten

Lilo: Men hallå!
    Hålla på och tolka tester en hel vecka före bim!
    Kan ju inte bli annat än knas
    Testa med morgonurin nu och se till att det blir ett klart plus och fortsätt med Prog! *Viskar grattis*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8