• Lilo75

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Hej tjejer

Jag har en liten fråga till er som har tagit progestronvaggisar..
    Jag slutade ta mina en vecka innan mens...(testade svaga plus som sen blev minus, därför slutade jag ta dem) borde jag inte ha fått min mens som vanligt då???

´Hur länge håller progestronet i sig??

Jag är inte gravid testat neg....

• Lilo75

Ja jag fick svaga plus bim -9 tom bim -6 på både cb och Apoliva.....Sen en massa minustester....Då tänkte jag (i min frustration) att nu ska jag banne mig inte skjuta på nån blödning....Slutade då med progvaggisarna....dumma jag!!

Skulle haft "mens" i Fredags...men än så länge inget ...Testade på skoj med ett cb mitt på em idag och fick ett svagt pluss!!!
    Jag kan knappt fatta det....Konstigt ere iaf!! Så kanske e jag med en liten nu iaf????

• Lilo75

Jag har börjat igen....*rodnar*....med vagiatorerna.

• Lilo75

Jodå mannen min har fått höra mitt ältande och undrande ända sen första plusset...Men han e ju livrädd precis som jag att allt ska gå åt h-vete..
    Mizz Turko skrev 2008-10-05 20:27:36 följande:

Okey, bra. Har du berättat för partnern din? hur reagerade han?
  • Lilo75

Hörrni...mina tester är så ojämna i sina resultat...blir tokig snart!!! Börjar tro att det inte blir nåt av detta...Hur vanligt kan det va att inte få rakt besked bim+3????

Så psykiskt jobbigt!!
    Mår illa som tusan, kan inte dricka kaffe och urkänslig för lukter..Ömma bröst. Kan det va progestronet som gör att jag mår så här??? Börjar ju tro att jag e inbillningssjuk eller nåt!!

Åh varför har jag inte börjat blöda??? tog inga på en vecka innan Bim och sedan bim+1..

• Lilo75

Hej

Jag undrar vad ni skulle ha gjort...Jag har ätit pergo denna månad och va inne på ett vul redan dag 18 i cykeln...Dr såg då att jag hade en tjock och fin livmodershinna och även en liten uppklarning, för tidigt att se nåt foster såklart, om det nu ens blir nåt.

Men tycker ni att jag ska köra igång och börja ta Albyl Minor redan nu, eller vänta tills ev positivt test??

• Lilo75

Odd:

Jag har inte bim förrän fredag nästa vecka...känns som en evighet!
    Och tack så mkt för tumhållningen

• Lilo75

Ja just det...Då tar jag 1/4 dels Albyl Minor redan ikväll!!
    Tack för hjälpen//Lilo

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8