• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • babblar på

Jättekram till lillaD! Hoppas det blir din tur snart! Det har ju tagit ungefär lika lång tid för mej men nu har jag blivit gravid 2 ggr på 3 månader helt plötsligt. Man undrar ju hur det där funkar? Så var det även efter 1,5 års intensiva försök också innan jag nånsin hade blivit gravid. Helt plötsligt blev jag gravid superlätt och tätt..men tyvärr blev det bara mf. Skumt det där

spirit : grattis till 2 embryon!

för mej är förresten : - P en uträckande tunga Typ blä med ett leende

Lycka : Hur känner du dej?

odd : grattis till badkaret!

jag har nog mått lite småilla idag igen...mini alltså. Jag såg en gravid i affären och tänkte bläää men så kom jag på vänta lite jag är ju också gravid Är jätterädd att det itne ska funka nu för då gräver jag nog en grop och ramlar i men tänk om det funkar och jag sitter här med en bäbis om ett tag

• StoraD

*kramar alla tre tillbaka* tack söta ni!

Ja du BP: det kan MYCKET väl vara du som står där med en stor mage och sen en bebis! Jag har redan samlat ihop en liten kotthög avsedd för dig!

finesssan: IVF orkar jag inte ens tänka på just nu, men tack gumman för att du tänker framåt och konstruktivt.

• Cia o krabaten

*Bjuder alla ledsna på kanelbullar*
    Har bakat hela eftermiddagen för det är ju kanelbullens dag!
    Ni som inte är så ledsna kan också få

• StoraD

alltså jag tycker att det ALLTID är kanelbullens dag! Det måste vara flera ggr/år?! *konspiratorisk*

jag har inte ätit en kanelbulle sen 1986 tror jag; men nu ska jag cyber-äta en till cias ära! tack söt!

• fruZ

Usch vad trist med depp-dag lillaD! Hoppas det blir lite bättre snart! Du får gärna kasta kottar på mig för att få ut lite frustration.

Idag var det hjärtdag igen och vi hade en så fin stund! Det är räddningen att ha en angelsound. (förlåt att jag tjatar)

• babblar på

lillaD: inte sen 86

Jag kan bjuda jag med..jag har gjort kanelbullar, bullar utan kanel men med vaniljsocker istället och bullar med mandelgegga i Låter som jag har bakat mycket men det är bara en sats delat på tre smaker för min frys är för full

• jazzy
    Spirit skrev 2008-10-03 21:58:50 följande:
    Lycka - vi går i Falun. Vår läkare tyckte att vi skulle ändra behandlingen den här gången och ordinerade Fragmin.Senaste ivfn blev det MA i vecka 9 (tvillingar) och gången innan blev det tidigt MF, så han tyckte att jag behöver lite mer hjälp för att de ska stanna kvar.Ni andra som får Fragmin, när har ni börjat???
    Jag började oxå med Fragmin (även Trombyl) vid plus på stickan...
    3 barnsmamma
  • StoraD

jo, jag tycker att kanelbullar är små glorifierade bröd - har aldrig förstått dess storhet.

babblar på skrev 2008-10-04 20:11:21 följande:

lillaD: inte sen 86
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8