• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • Bling1975

Mizz Turko - tack!

Finessan - jag ska kika mer i Yahoo forumet om detta

Stitch längtar efter Lilo
  • babblar på

MizzTurko grattis till tickande hjärta!

Linan: oj redan tredje trimestern Härligt!

idun: har ju glömt beställa den boken..måste jag ju göra! Härligt att du ska på inskrivning...vilken grej att komma så långt

Poppy: Det måste vara fruktansvärt att få sena mf Men nu ska det funka hela vägen! Hoppas hoppas! Angående symtom så är det ju många som inte har några alls som jag fattat det. Hade man varit en gräddfilare hade man nog velat ha det så kanske

ni är för söta allihopa! *pussmun och en blomma som jag inte kan göra tyvärr*

• Idun 78

Blomma vet jag inte heller hur man gör men pussmun gör man så här: : - p (fast utan mellanslag)

• Idun 78

Hej då kära vänner! Nu drar jag till landet över helgen! på er!

• fruZ

Åh vad härligt att läsa här idag!
    Jag satt just och skrev ett långt inlägg som försvann... Morr! Och nu orkar jag inte börja om så jag tar bara det viktigaste;

Grattis BP! Hurrahurrahurra! Nu är det verkligen din tur! Jag blödde oxå på BIM och dagen efter och hittills har det ju gått bra ändå.

Grattis Stella och Miss T till lyckade VUL och grattis Linan till tredje trimestern!

Själv är jag ju numera i andra trimestern och i stort sett symtomfri vilket inte alls faller mig i smaken. Ibland tror jag att jag har fått lite mage, men det är nog mest lite fläsk och gaser...
    Ångesten kommer och går, vilket ju är en förbättring jämfört med ständiga katastroftankar och imorrn är en lyssna-på-räkan-dag och det är en underbar möjlighet.

Kramar till alla, hoppas ni får en fin helg!

• Spirit

Hej!
    Vi fick tillbaka 2 embryon!!!
    Nu ska jag ta Fragminsprutor men inga Trombyl.
    Ni som tagit F har ni tagit T oxå???

• fruZ

Spirit; vad spännande! Håller tummarna!

Jag tar bara Innohep(samma som fragmin). Tog lite T på eget bevåg fram tills jag fick börja med Innohep.

• Odetta

Oj oj oj vad mycket det händer i tråden jusst nu!

GRATTIS BP!!! *wooohoooo*

GRATTIS till alla lyckade VUL *yeay*

Och spännande Spirit *operation tummhållning*

Och till alla er andra: *DUNDERMEGAKRAMAR*

lite lite ego: Heeeeelt off topic, men jag måste bara berätta att vi har ett badkar nu Vi köpte och flyttade ju till hus i juni och sedan dess har vi inte haft ett badkar utan bara sådan där tråkig duschkabin uppe och dusch vid bastun nere..men NU, nu har vi ett badkar! Och min underbara sambo ställde det där nere vid bastun, men i typ utrymmet där man annars bytte om och hängde handuken. Och så drog han ett långt rör fram till avloppsbrunne och skarvade ihop 2 stycken duschslangar så nu har vi ett alldeles eget bada-badkar-utrymme och utrymmet är tillräckligt stort att badkaret fick plats med en bänk brevid (som går jämt med badkaret) som vi ställde ett fat med ljus på och gissa vem som ska bada badkar ikväll med tända ljus och läsa en gravid-tidning som kom med posten idag *vinkar vilt med båda händerna över huvudet*

Som sagt, helt off topic, men jag är bara sååå glad jusst nu *läs: fånigt hormonell*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • mammawannabe

BP: Yes!! Tänk att du har plussat. GRATTIS gumman! .

Grattis till alla lyckade VUL/UL, återföringar av embryon, trisemestrar 2 och 3 och installerade badkar!

Idun: Tack för tipset om boken. Hoppas du får en bra helg på landet.

Håller med, fantastiskt vad många plus och gravida det är i tråden just nu! Vilken supertråd!

*strör lite fredagsglitter över tråden*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8