• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • StoraD

joo det är väl ok, jag har fortfarande ont (ständigt) men idag ska jag till sjukgymnasten på företagshälsovärden och få behandling, så det känns bra!

annars är jag stressad över avhandling och ledsen över att jag inte blir gravid. men men, så är det nu!

ok gumman, då får du knipa en vecka till då!

• Cia o krabaten

BP: Grattid grattis!!!!!!!!!!!
    Hoppas nu inte blödningen är ngt illavrslande utan bara så som det kan bli för många.

• babblar på

LillaD: men tänk vad skönt när du är klar med avhandlingen. Jag tycker att du är så duktig som jobbar så hårt. Och snart hoppas vi att det onda är borta också och så kan vi väl få lite bäbisar du och jag. Hoppas det blir vår tur nu!

cia: Ja jag hoppas verkligen att det funkar nu! Annars vet jag inte vad jag gör. Men blodet är ju lite illavarslande men jag hoppas det inte blir mer. Vågar knappt gå på toa för jag vill inte se
    Hoppas efterkontrollen går bra!

• StoraD

MEN ÅÅHH grattis BP!!! så underbart vännen!!

• Mizz Turko

Stella
    Grattis till VUL.

Babblar på
    Grattis till . Du kan ju haft sköra slemhinnor som kan ha orsakat blödningen.

Jag hade TNF-ALFA värde på strax över 12 och skulle då äta 2 T fram till v 13-14 (mars/april var detta), men när jag rådfrågade Dr B förra veckan så hade han ändrat sina rek och man skulle äta 1 T istället. Men jag fortsätter med 2 T, för det har ju hjälpt så många här på tråden.

Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • Poppy Lee

GRATTIS BP!!!
    Åh vad roligt!!! Det är ju inte alls ovanligt med blödningar tidigt tyvärr, det är ju så många i den här tråden som haft det och som det gått toppen för sedan. Blöder du fortfarande eller har det slutat?

lillaD: gumman, fan vad orättvist det är att du inte blivit gravid än. Förstår att det måste kännas PISS rent ut sagt. Hur många försök har det krävts att bli gravid tidigare? Och så allt avhandlingsjobb uppå detta, och all värk i nacken, det måste kännas jättetungt. Många, många kramar till dig och förhoppningar om att det lättar snart, det bara måste det!

stella: grattis till lyckat vul. Är det första gången du är gravid med T-behandling? Hoppashoppashoppas att det funkar nu!

a80: hur mår du, andra-trimester-tjejen? Börjar magen komma nu?

Cia: jag tror absolut inte att du ska oroa dig. Har som sagt varit med om en liknande grej och det ordnade sig, men kroppen funkar ju tyvärr inte riktigt "normalt" när man ammar, utan man är som en "torr klimakterietant" som en gyn uttryckte det för mig

• Krusbär

Grattis babblar! Hoppas att blödningen slutar så att du kan känna dig lite lugnare.

LillaD: Fy vad frustrerande för dig. Din kropp kanske väntar på guldägget som kommer snart?! Kram!

• babblar på

Vad söta ni är som tänker på mej Jag har inte blödit sen igår iaf men så var det sist också så det känns inte som nån garanti

Intressant med astmamedecin Poppy. Hur många medeciner kan man ta på en gång egentligen...kanske skulle se om man kan få detta också. Vad är prednisol?

Hade ni härinne högt procent cancer killer cells på er utredning förresten?

Mizz Turko: Jag gör som du fast tvärtom Tar bara 1 t för att 2 inte funkade Nu hoppas jag att detta ska funka. Hoppas det funkar för oss nu!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8