• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • Lycka77

Åhh vad underbart Idun, sov gott!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Bling1975

Idun - stort stort grattis! Vilken lättnad det måste vara Jag är så glad att det verkar gå bra för er gravida just nu, det ger mig förnyat hopp om att jag också en dag ska få behålla ett barn. Kram

BP - håller tummarna tills på fredag

Stitch längtar efter Lilo
  • Cia o krabaten

Idun: Grattis!
    Vilken tur du hade som fick tag på en gyn-tid!
    Kom ihåg bara DrB's råd om att aldrig lyssna på symptomen för de är de mest opålitliga som finns!

BP: Håller alla tummar i världen.

Bling: När är det dags för er?

• Lilleskuttan

poppy:Läste oxå att man ska öka sin dos av levaxin under graviditetn. Nu har jag tagit min första atblett och efter allt jag läst nu så känns det bra att jag fick ta provet så läkaren kunde ge mig levaxin så det inte händer nåt nu när jag gått så långt.

• Cia o krabaten

Bling: Hinner du in ikväll för rapport??

• EMND

Ohhh vad skönt Idun, grattis!

Lycka till Bling.

BP, skönt att illamåendet är över. Nu hoppas vi att näst du mår illa der blir av rätt bra anledning. :) :)

Poppy du tar ikapp det med Idol på söndag då jag såg att den går i repris i flera timmar.

Lillskuttan vem ordinerade Levaxin till dig? Dr B?

Vi ska träffa en läkare som hjälper dr M inom studie med heparin. Hm jag vet inte vad hon kommer att tycka när det gäller levaxin men jag kommer att fortsätta ta den enligt dr B´s ordination. Min distriktsläkare lovade ta proverna och DR B har sagt att han kan behandla mig på distans. Om vi ingår i dr M´s studier blir prog inte aktuellt. Synd att dr B inte tyckte att jag ska gå på heparin.

Vad gäller levaxinet, jag har ätit den i 3 veckor nu men jag känner inga positiva effekter. Jag går bara upp, är trött, okoncentrerad, frusen, svullen, huden är helt gallen, tarmarna super tröga och dessutom mår jag illa... det kanske beror på PMS, akupunktur, och dem kinesiska pillerna, trombyl, vilket än nu men det känns inte bra. Har dessutom ont över njurar (hoppas det inte är njursten igen). Känner någon igen sig? Jag börjar undra om jag är gravid? Men det är knappt möjligt för som det första har vi skyddat oss och sedan, det är hela 8 dagar kvar till BIM så det är förtydigt att känna symptomen.
    Aj vad jag har klagat nu igen... :( Sorry tjejer, jag behövde ju det?

• Linan78

Skönt Idun, att allt såg bra ut. Försök att inte nojja upp dig över symptomen som kommer och går. Jag hade inte mkt, men både tröttheten och bröstömheten försvann runt v. 10 för mig och du är väl där nu?

DND - låter jubbigt med alla biverkningar eller vad det nu är. Svårt när man inte vet vad som orsakar dem... Hoppas du snart känner dig bättre!

Bling - hur har det gått?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8