vild i håret - beklagar dina mf, har inga andra tips på läkare att ge än de du redan fått. Är landstinget inte villig att ge behandling trots att utredningen inte visade något? Hoppas att du kan få hjälp!
Cia - de är underbar både E och A, E börjar verkligen bli lik dig!
a80 - tack för infon om hur jag ska ta Fragminet. De senaste dagarna har jag bara fått små små blåmärken men jag antar att det inte går att undvika, bara jag slipper få så enorma som jag fick första morgonen.
Idun - hoppas du haft det bra i Bryssel! Härligt att symptomen kommit tillbaka.
bp - hur är det med illamåendet, sitter det fortfarande i?
Spirit - grattis till lyckat äp, hoppas att ET gick bra! Ska du ta Fragminsprutor och Trombyl redan från ET?
Stella - lycka till på torsdag!
Bling - hoppas att det går bra imorgon!
Skönt att ni fått in en anställd hoppas att hon kan avlasta. Jag vet hur sliten min man är av att både jobba så mycket som han gör och gå igenom allt med mf och ivf:er, och då beöver han ju ändå inte gå igenom det fysiska med behandling och mf. Ta hand om dig!
Det låter dock som ni har ett spännande företag.
HK - *skickar kramar*
Poppy - vad jobbigt att symptomen håller sig borta. Håller tummarna för att allt är som det ska ändå.
Helgen var bra, tack. Vi var bla och såg Jason Mraz på lördagskvällen, mycket bra konstert! Mina symptom är samma som tidigare, men jag tycker att de kommer och går så mycket, även i brösten. Kan inte sluta tänka på det för en sekund och det är oerhört slitsamt, jag är verkligen livrädd för att det inte ska gå bra.
Finesssan - tråkigt att höra att du har det jobbigt. Man inbillar sig att allt ska lösa sig när man väl sitter där med sin lilla, men som Cia skrivet är det mycket vi har att bearbeta. Ska du iväg och prata med någon?
Krusbär - jobbigt att kroppen trasslar, hoppas du kan få komma till någon som du känner förtroende för!
mw - välkommen hem. Låter som ni haft det bra. Japp, jag har börjat med Fragminet redan nu. Det var I jag pratade med och hon sa att de brukar rek att testa 18 dagar efter ET och jag testade redan på dag 10, så hon tyckte väl att jag fuskat lite men sa inte så mycket om det.
LillaD - Hur är era planer nu, blir det något mer Pergo eller ska ni pausa lite innan ni går vidare?
DND - jag har missat att även du är på semester, hoppas ni har det bra!