Hej alla! Här är en till som såg idol - samtidigt som jag ringde runt till alla mina vänner efter en mobil att låna ut. Jag åker till Bryssel imorgon bitti (tidigt!) och kom på sent ikväll att min mobil är urladdad OCH jag har glömt laddaren på jobbet. Trist sits... Men nu är saken löst, jag har 3 lånade gamla mobiler liggandes på laddningen, det vore väl katten om ingen av dem funkar...
Poppy och LillaD: Nej symptomen har kommit tbx i full storm, sjukt illamående (men utan att spy) och dödligt trött (dock inte ikväll för ikväll är jag så speedad över mitt mobiltrassel). Men som sagt, symptomen kommer och går, på helgerna verkar de helt försvunna... Idag är jag på 9+0 (om den lilla räkan lever ff vill säga), så tre veckor kvar tills jag kan andas ut liiiite. Och två veckor kvar till nästa VUL. Känns som en evighet men jag har bestämt mig för att det blir bäst så. Velade först om jag skulle få tvinga till mig en gång innan dess, men kom fram till att jag nog skulle försöka ha lite is i magen. Vi får väl se hur länge min coola attityd håller i sig.
HK, Jag förstår verkligen hur tröstlöst det måste kännas, men som LillaD säger, du har många år på dig! Men visst, man vill ju vara gravid NU, ja kanske allra helst sitta där med sin lilla i famnen NU. Det är ju det man vill. Men du, är det inte dags snart för en ny IVF, var det inte ngn gg under hösten när mannen rest(?) färdigt?
Kramar till er alla!
Nu drar jag, vi ses efter helgen!