• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • HoppetKärleken

Super mega stort grattis Lycka så underbart!

Grattis till alla er som gjort lyckade vul och ul!

Känner som lillaD varit här ett bra tag och inte ens ett plus så långt ögat kan nå....18 dec i år är det två år sedan vi sist plussade....känner mig så uppgiven idag fast jag är så mycket bättre i lederna kan jag inte ens glädjas åt det, för det enda jag vill är att bli gravid...å det känns sååååå långt borta om det någonsin lyckas igen...idag är jag sååå tveksam...

• fruZ

HK; fy vad jobbigt du har det! Men är det inte så att det är ett gott tecken att lederna är bättre, att ökar chanserna att bli gravid? Eller spelar det ingen roll?
    Åh, vad jag hoppas att du plussar snart och att det går bra! Det är så ORÄTTVIST!

• StoraD

hello

grattis ni som har gjort lyckade vul!

BP: jobbigt med illamåendet gumman, jooo det är som du säger lite tidigt med illamående på BIM -7. Du kan inte ha haft ÄL tidigare än vad du trodde?

hur mår du idag pops?

finesssan, skickar kramar till dig gumman! jag hoppas det känns bättre idag!

HK: ja det är sååå jobbigt, det förstår jag verkligen vännen! Men du måste hålla modet uppe gumman, du ska se att det kommer att gå bra, du har många fertila år framför dig och alla chanser i världen! jag tror på dig söt! För vissa tar det bara längre tid än för andra...

mw: ha det så bra och skönt nu raring!

kramar på er andra söta!

• Poppy Lee

HK: förstår att det känns deppigt! Två år är alldeles för lång tid. Hur var det nu, vågar ni inte försöka just nu pga dina mediciner? Måste kännas dubbelt jobbigt med din sjukdom också. Kram till dig!

a80: H&M har billiga och bra gravidbyxor tycker jag. Annars har ju PoP ett sådant där bälte som MizzTurko nämnde, det är ju som ett brett stretchband man har över (den öppna) dragkedjan på jeansen. Vero Modas gravidmärke Mamalicious är också billigt, om än inte särskilt bra kvalitet.

Cia: är det sant? Ska Lindex sluta med grav.kläder? Vad synd i så fall, vad jag minns var deras gravidlinnen skitbra, till lågt pris dessutom.

BP: hoppas på gravidillamående! Spännande med testdag!

Lycka: tack som frågar! Känner mig mycket bättre idag, förutom att de få gravidsymtom jag hade förra veckan är puts väck. Själv då? Några tidiga symtom?

Idun: hur går det för dig darling? Fortsatta symtom eller läskiga spökdagar som för mig?

lillaD: hur går det med nacken? Ledig idag eller jobbajobba igen?

MizzTurko: visst är det jobbigt med DrB:s ändrade rekommendationer. Man vet varken ut eller in! Jag testar ju 1 T/dag denna gång, förra mf:et hade jag ju ingen T alls, så lite skillnad blir det väl (förhoppningsvis en bra sådan).

• StoraD

förresten, glömde säga till Idun att jag blir jätteglad för dina snälla ord raring! Hur mår du själv idag?

• Poppy Lee

Hej lillaD! Dyker du upp här nu, efter Idol. Erkänn att du såg!

• Cia o krabaten

*Kramar en liten apa *

Poppy: Ja vad de sa till mig iaf

• StoraD

HAHAHA nä du pops, jag kollade faktiskt på top model!

hur är det med dig? spökar bihålorna fortfarande?

• Poppy Lee

Cia: såg du Idol då? Är det bara jag som har en 13-årings tv-vanor?

lillaD: men åh! den säsongen laddade jag ner i våras I know who the winner is....!

• Cia o krabaten

Poppy: Japp, jag "såg" Idol
    Kvällsfika till E, amma, surfa och natta E samtidigt bara

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8