Grattis Lycka! Vad glad jag blir för er skull!
Jag tar ju Innohep(samma sak som Fragmin) och fick inte börja med det förrän det syntes att graviditeten var i livmodern(inte X). Det blev ca v 5+4 för mig. Fram tills dess tog jag lite Albyl Minor på eget bevåg. Planeringen är att jag ska fortsätta med Innohep under hela graviditeten.
Poppy; har du ont i bara ena sidan av ansiktet, oftast ena kinden, så kan det vara bihåleinfl. Särskilt om det gör väldigt ont när du knackar över det kindbenet. Har du ont på båda sidor så är det sannolikt "bara" så att dina slemhinnor är generellt svullna. Använd i så fall ordentligt med nässpray så att du sväller av och bihålornas utförsgångar hålls öppna.
Har du ont i huvudet, är stel i nacken(inte kan böja huvudet fram med hakan mot bröstet) och har feber så ska du nog gå till en doktor.
Det är svårt att vara glad. Jag försöker, men det går så där... Känner mig ungefär som ett par dagar efter VUL "undrar om det verkligen är ok därinnne" går tankarna...
Men nu försökte jag lyssna med min Angelsound och inser att jag har nog letat för långt ner, hittade till slut ett hjärta, men längre upp än jag trodde
Så nu blir det nytt försök att ta det lugnt. Ska ju inte använda Angelsound varje dag...