• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

mammarazzi: Välkommer i klubben. Jag mår illa hela tiden nu

miss turko: välkommen hit! DrB har sagt till mej nu att 2 Trombyl till plus och sen bara en förut var det 2 st till v 13 typ. Du kasnke kan ringa och fråga vad han tycker att du ska göra?
    Om du får ont i magen så finns det tabletter mot det. Jag äter omeprazol men fråga läkare eller apotek så vet de.

Jag har tyvärr fått mf trots 2 Trombyl och prog. så nu testar jag 1 trombyl och prog.

• babblar på

grattis lycka!!!!

a80. Grattis till lyckat UL!

Turko: glömde säga grattis till plusset!

lillaD: vet itne varför jag mår illa? Konstigt eftersom jag inte brukar göra det av prog. Men det är nog proggen. Fast jag hoppas att jag reagerar nu för att det växer en bäbis därinne som kommer överleva

idun: har du frågat drB om det där femibion 800 eller vad det nu hette? Funderar på att skaffa det iaf. Det var ju för gravida så det borde ju vara bra?!

• babblar på

Mizz turko: Va! sa han så? Jag fick ju mf med två T och hoppas nu på en.

Lilleskuttan: lyckat till! Det går nog superbra

LilaD: skönt att du mår lite bättre iaf. Det är verkligen sådär...bryta ihop och gå vidare. Man behöver bryta ihop lite ibland bara man mår bättre sen igen.
    Men ryggen/nacken lät ju inte heller så kul. Vila på du Det är du värd.
    Och jag är glad att du är tillbaka igen

Poppy: gå till doktorn för det lät inte kul det där. Krya på dej!

• babblar på

lillaD: jo det är väl så att man får chansa lite ibland Hoppas att nån snart vet med säkerhet vad man ska göra.

nä nu måste jag slita mej härifrån...svårt ibland

• babblar på

Mizz Turko: först rekommenderade han 2 T. Det har jag också på gamla burkar. Men sen ändrade han(iaf på min dos) till 1 från plus(2 innan)Och nu eftersom jag fick mf ändå ska jag bara ta en hela tiden och se vart det leder

• babblar på

Lilleskuttan: grattis till lyckat UL!

Odd: grattis du med!
    Det låter konstigt om de skulle vara exakt lika stora. Det måste väl kunna skilja endel? Lite iaf?
    Men sen kan väl själva graviditeten startat senare även om man vet Äl? Eller är jag helt ute och cyklar nu?
    Allt är säkert okej!

• babblar på

Hoppas MWB har det mysigt!

• babblar på

jätteego: Varför mår jag så illa!!!

mizz Turko: Usch vad svårt det är att själv välja hur mycket man ska ta. Jag fick ju mf med två T men det kanske jag hade fått ändå? Kanske är samma för de som tagit 2T och fått barn...att de fått barn på 1 också?
    Man vet ju aldrig sånt tyvärr. Man får chansa lite Man hade gärna haft ett facit

• babblar på

nä tyvärr cia. Har en hel vecka kvar . Vet itne varför jag gjorde en glad gubbe (och där kom en till) För det är ju inte jättekul att må illa. Jag vill ju helst inte göra såhär i flera månader utan resultat så att säga

Hur är det med liten bäbis då?

• babblar på

tyvärr så är jag ganska säker på att mitt illamående bara är proggen. Har mått mer eller mindre illa sen jag började med dem.
    Jag tycker bara det är konstigt att jag aldrig mått illa av dem förr.
    Nu mår jag bättre igen som alltid en stund innan jag ska trycka in dem igen Fast det är kasnke bra med denna träningen inför det stoooora illamåendet

a80: har tyvärr ingen koll på mammabyxor. Men jag tycker det har blivit mer och mer mammakläder de senaste åren iaf. Fast kanske mattats av lite sista året iofs?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8