• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

Hella: ahaaa "slipping into something more comfortable..." någon har visst kollat för mycket på Dynastin i sin ungdom... kolla på den första minuten i denna scen

a80: tänk, om bara ett par veckor, kanske lagom till semestern, så är du på g! strålande!
    vilken timing!

*kastar kottar på Cia*

• Cia o krabaten

LillaD: För pigg för att sova efter.... *Duckar för kottar*

• StoraD

snusk-cia!! *kastar fler kottar och en clementin* (trött på enheterna... ) hur mår du vännen?

idag fick jag sån vansinnig ÄL-smärta, jag kom inte upp ur sängen, så ont hade jag! (men det fick jag sist jag tog pergo också) 1 gram panodil senare och jag var uppe. nu är jag på jobbet och har ont igen.

hur mår alla idag? är det ingen här? hallåååå nähä! ska man jobba alltså?!

• hella73

Dynastin var ju guld!Flört

Hade också väldig ÄL-smärta i fredags(då jag fick utslag på sticka).
    Hoppas det betyder att det kommer funka den här gången!Flört
    Vi har dock väldiga problem att få till det, de senaste ÄL har jag jobbat helg med både dag- och kvällspass och sambon jobbat nätter. (hm, kanske inte så intressant för alla att veta)Fundersam

• Cia o krabaten

Hejar på alla gildägg som släpps just nu!

Själv springer vi in och ut för regnskurar blandat med strålande sol!

• Finessan

Hehe, nu slipper jag ducka för kottar. *sympatikastar kottar*

Uj, vi kämpar på med amningen som inte riktigt vill. Nu är det amningsnapp som gäller och det har gått lite bättre. Fick sammanlagt 6,5 tim sömn inatt och det är det mesta sen vattnet gick söndags. Fundersam

Jag känner att jag inte riktigt har hängt med tråden, kan någon fixa en liten uppdatering åt mig?

Idag har Lillfin fått ett namn! Lat och kopierar några meningar från min blogg:

Det finns inget som för oss symboliserar livet självt mer än vår dotter. Hon är livet och vi gav det till henne.

Så, välkommen lilla Vida, liv på spanska.

Än har den feta damen inte sjungit
  • fruZ

ååååå, fint Finesssan! (a80 fortsätter sakna ord)

Själv gick jag igår och köpte en burk Albyl Minor. Tänker börja med dem när jag slutar blöda (vilket inte verkar dröja. konstigt, min mens verkar borttappad...), först äta halvor och sen 1/3 efter plus tills jag får Innohep. Känns som ett bra beslut!

Jobbigt med ÄL-smärta LillaD! Kanske svårt med akrobatkonster i sängen då...

Och Hella jag vet precis hur dumt det kan bli med ÄL just när man jobbar så konstiga tider. Spontant blir det ju inte direkt.

• Lilleskuttan

Ni som tar/tagit progersteronvagitorier: Om man får irreterad slemmhinna av dom , ska man ta dom "bakvägen" då?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7