• hella73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Åh, vilken liten sötnos du har där! Grattis än en gång! Vad ska hon heta?Glad

• hella73

Åh va mysigt det verkar att leva familjeliv Finessan! Hoppas du får till det med amningen!

lillaD, jag fick utslag på stickan igår morse!Flört

Var igår på vc och pratade med kurator. Gav egentligen inte så mycket, men känns ändå skönt att prata oavbrutet om min situation i en timme med någon som lyssnar. Förmodligen var det panikångest-attack jag drabbades av för 1 1\2 månad sen.
    Fick lite tips om hur jag ska andas och tänka om det händer igen. Det var allt, ska höra av mig i augusti om jag inte mår bättre.
    Kommer nog inte må bra förrän den dagen jag sitter med en nyfödd i famnen.

• hella73

Lilleskuttan, kan det inte vara p-vaggisarna som irriterar?
    Har för mig att fler haft dessa flytningar, tror det var BI.

• hella73

Grattis till hjärtat lillskuttan! Förstår att det känns oroligt men försök tänk på att du såg hjärtat slå igår och att det finns ett levande foster i dig. Statistiken är ju himla bra för lyckade graviditeter mha den behandling du har.

• hella73

a80, hoppas det var din mens och att ÄL kommer snart så du kan joina
    i "dansen" mot plusFlört

Jag kör på clearblue, gillar när det står att man erhåller samma res som lab personal. Inbillar mig att det ska vara bättre då.

Nu ska jag glida i något bekvämare

• hella73

Dynastin var ju guld!Flört

Hade också väldig ÄL-smärta i fredags(då jag fick utslag på sticka).
    Hoppas det betyder att det kommer funka den här gången!Flört
    Vi har dock väldiga problem att få till det, de senaste ÄL har jag jobbat helg med både dag- och kvällspass och sambon jobbat nätter. (hm, kanske inte så intressant för alla att veta)Fundersam

• hella73

lilleskuttan, det kan man göra! På mitt recept står det vaginalt ellre rektalt.

• hella73

Ett stort Grattis Truls!Glad

Tråkigt med minus bp, men som sagt du kanske ska testa igen om nga dgr. Vet hur det känns. Har ju försökt i 3 1/2 år nuLedsen

• hella73

Bp, tråkigt med minus! *Hoppas ändå på plus*

lillaD, när har du bim? Jag har runt den 12:e/13:e.

• hella73

Nämen lillaD, hur kan du tro nåt såntFlört Har dock inte hunnit analyserat så mkt gravsymtom idag. Har tvättat och packat hela dagen och tar färjan till Gotland inatt.

Vet inte hur jag ska klara mig utan fl. Det finns modem i torpet men vi är 8 pers som ska slåss om det.

Kommer i varje fall rapportera om test resultat nästa helg!

Puss och Kram!Kyss Och ha en trevlig sommar allihopa!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7