• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • babblar på

Tack cia och lillaD! Vet itne när jag ska våga testa men på tisdag borde jag göra det iaf

man är ju rädd att godissuget är "menssötsug" så jag vägrar känna det Blev nästan deppig idag när jag var ute efter chokladen i glassen och inte glassen i sej

• Cia o krabaten

LillaD: Till dig

Fast det är så kort tid så jag har inte tänkt på att säga till dig ens *Skäms*
    Ska till mamma på tisdag och åker hem på fredag, så på 3 dagar ska vi hinna träffa mormor och kusiner som vi inte sett sedan jul...

• babblar på

Och tack Idun också!

Vad ni skriver...bara medans jag skriver mitt inlägg har det ju kommit hundra nya

Nu måste jag slita mej härifrån

ha det så bra alla

• StoraD

jamen mens-godis-sug och gravid-godis-sug är förvillande lika BP!!

kommer du till Malmö Cia?! *springer ut och börjar samla kottar* ååh men jag förstår att du har fullt upp vännen, vi får ses en annan gång! jag åker ju rätt så ofta till u-a ändå!

• Cia o krabaten

LillaD: Åker nog förbi iaf
    Ska sova o Lomma och kusinerna till E bor i Furulund.
    *Duckar för flygande kottar *

• StoraD

ååh men så trevligt, det ska ju bli fint väder i veckan så då kan ni bada och ha det bra på Lomma Beach (ja, det heter så... )

• Cia o krabaten

Japp!
    Mamma har strandutsikt så det lär böi ett och annat dopp!
    *Se upp för vita valen*

• mammawannabe

a80: Tack, snälla, vad gulligt av dig att kolla Kyss. Jag ska ta APTT, men då kanske det inte är någon fara för just det provet då. MEN det kanske är lite klantigt att gå alls den här veckan då om effekten sitter i så länge som 7-10 dagar. Skit vad klantig jag var.

Stella: Svårt det här med träning eller inte. Jag har gjort olika vid olika graviditeter. När det kommer bli dags igen kommer jag att fortsätta träna efter ÄL om inte min läkare säger annat. Jag mår så mkt bättre av träningen än utan. Svårt att råda.

• StoraD

mw: näää du är inte alls klantig! det kunde väl inte du veta? du har ju haft så mkt annat att tänka på sötnos! var inte så hård mot dig själv!

• mammawannabe

Du är snäll du söt-MCC. Tror jag gör så att jag ringer och frågar i morgon och struntar i att åka dit. Vissa av proverna kan jag ju enligt a80:s utmärkta inlägg Glad säkert ta på tis och de kan förhoppningsvis svara på hur det är med övriga som har med vitablodkropparihopklumpningen att göra!

Bra va, att Spanien vann!! Mycket snygg fotboll dom spelade i andra HL.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7