• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten

mwb: Fredag 11e är nästa vanliga BM-koll.
    Gissar att jag då får remiss till UL och vändningsförsök.
    Görs under v36 sa hon. 36+2 ska jag vara hos henne igen så det är lite tight!
    Hoppa sdet går fort sen med remissen!

Lycka: Vi åker tåg till Arlanda och sedan flyg
    Ska göras som mormor brukar så att dte blir lika Hon vet vad hon vill den där 3-åringen här hemma
    Nej skämt åsido så gör jag hellre så.

• Lycka77

Aha flyga, vad skönt. Har E flugit tidigare?
    Jag tror att jag har missat att bebben inte ligger som den ska. Vändningsförsök alltså, hur känns det?

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • mammawannabe

Cia: Han (för det är det ju väl Skrattande) får helt enkelt ta och vända sig nu!

Mannen vill att vi ska planera packningen nu.... "kan vi inte umgås lite och planera?" frågade han precis.... okej då, jag kommer.

Hej så länge snyggingar!

• Finessan

Foton i bildgalleriet! Ny blogg är också startad.

Här är det fortfarande kaos med jämna mellanrum, men det är bara att härda ut antar jag.
    Jag är ledsen att jag inte hinner skriva så mycket och blanda mig i era diskussioner, men det kommer en tid för det också. Sanningen är att jag inte ens hinner läsa alla inlägg... Ledsen

Varma kramar till er alla.

Än har den feta damen inte sjungit
  • Finessan

Tack söta lillaD för uppdateringen!

Än har den feta damen inte sjungit
  • babblar på

Jätte-ego: Hur kunde det bli ett minus??? Är det fel på testet? Nä det vet hjärnan att det itne kan vara. Skulle jag köpt ett billigt test så jag kunde tänka så kanske?

Usch jag börjar tvivla på att jag kan bli gravid med trombyl i kroppen? okej att jag hade svårt att bli gravid från början(även om jag inte riktigt räknade mej som sådan) Men sen har jag blivit gravid lätt och nu går det inte alls. Det enda som jag har lagt till är trombylen och magtabletterna. Tänk om det är magtabletterna??? Men de måste jag ju ta
    Jag kommer nog bli en av de där som aldrig får barn Man kanske ska fatta det nångång? Fast jag vågar knappt tänka den tanken

Jag vet att det är kört för denna gång men nånstans finns det ett litet hopp att det inte är kört förrän mensen är här. Hoppas jag köpt ett riktigt dåligt test som legat framme i sol och när det tillverkades glömde de lägga till ämnet som gör att det visar plus

a80: jag kunde inte låta bli att le åt din häst Vad härligt att du skrev häst!

• babblar på

cia: hoppas bäbis vänder sej snart. Det känns som om det är gott om tid för det

Finessan: vilken liten sötis hon är! Jättefina Lillfin!

• Krusbär

BP: Det är inte kört innan mensen kommer!

• StoraD

BP: jag loggade in för att se hur det gått, så tråkigt med minus gumman men det är inga konstigheter, det tar olika lång tid att blir gravid, och snittiden är faktiskt 7 månader, och upp till ett år är inte så ovanligt ändå. Kommer inte plusset denna månad, så kommer det månaden efter det! eller kanske en månad senare! Detta minus kan ingalunda tolkas som att du aldrig kommer få barn - det är en övertolkning som heter duga raring! Men sen är det jättejobbigt att vänta, jag vet - men det KOMMER, och du kommer att bli gravid raring! det finns verkligen ingen anledning att tro annat!

många kramar!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7