• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Lycka77

mw - tyvärr blir det nog varken Skagen eller Köpenhamn. Bilen var tvungen att servas innan vi åker så vi kommer iväg någon dag senare än tänk då både maken och jag glömt att boka tid på verkstan, och vi vill inte stressa. Så det blir västkusten denna sommar och kanske Danmark en annan gång.
    När åker ni iväg?  Hur är det med örat, bättre?

lillaD - Tack!
    Tänker du själv testa eller är du en sån som inte testar utan inväntar utebliven mens?

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Truls06

Jag gjorde även som Eva sa och tog med maken på bio på fredagkvällen. Så det blev väldigt speciellt eftersom det var det sista vi gjorde som tvåsamhet innan vi blev familj :)!

(ni märker jag gör som mina trådkompisar säger till mig ;)

• mammawannabe

Lycka: Tack söta, med örat är det bättre. Det blir säkert härligt på västkusten och Danmark finns ju kvar. 10:e ska jag tänka på dig norr ifrån.

Vi åker i morgon vid lunch.

Truls: Vad perfekt att ni kom iväg på bion på fredan! Glad

Lilla: Nåt litet ledigt måste du väl ta vännen?! Det är du värd, du verkar slita så hårt.

• Bebis igen

TRULS!!! Grattis gumman!!! Hääärligt....

♥♥ Thedde -96 ♥♥ Elliot -98 ♥♥ 3 MF, pyre i magen v. 19 ♥♥
  • Krusbär

Grattis, Truls!

Lycka: Har snappat upp nånstans att man, om man har pco, kan ha en något minskad risk för mf vid ivf pga nedregleringen då man nollställer hormonerna.

LillaD: Japp, jag ville ju ha mensen idag eftersom:
    1) det betyder att jag hade äl när jag trodde och dessutom rekorsnabbt efter mf, vilket i sin tur tyder på en fungerande cykel
    2) jag kan ta proverna till mf-utredningen innan semestern!

• HoppetKärleken

Truls06 massor med super grattis till även dig och er lilla tös

Babblar på: Trist med negativt test, men det omöjliga tar bara lite längre tid så brukar jag tänka när det känns som tyngst. Å måste väl tillägga att IVF inte är en dans på rosor vilket jag inte tror att du trodde heller har ju gjort sju insättningar och två mf inge kuligt...

Cia: har också missat att det dax att vända det lilla livet, när var det dax för det?

• Finessan

Grattis Truls!!! Tjoho, det bara trycks ut trådbebisar på löpande band.

BP, skit också.

Cia, min skrutt vände inte på sig förrän i v. 35-36. Jag hoppas att din gör det också.

Än har den feta damen inte sjungit
  • Bling1975

Grattis Truls! Underbart att allt gick fort och bra och att ni äntligen har er lilla tjej hos er!

Lycka - hoppas verkligen att det blir ett härligt semesterplus för dig. Det är nog sunt att vänta lite med att testa så man får njuta lite och vara glad under semestern. Man är ju gravid tills motsatsen är bevisad. Jag testade minus andra dagen på vår västkustsemester förra året vid första fösöket efter första missfallet. Det blev ingen kul resa för då kom den stora sorgen över missfallet också. Men jag håller alla tummar!

Stitch längtar efter Lilo
  • babblar på

Grattis Truls! Vad roligt! Mys mys

krusbär: Jag tänkte sagt grattis till mensen men sen blev jag osäker på om du var i samma sits som jag så jag sa det itne Men nu kan jag säga grattis då

HK: Nä det där med ivf var nog nån paniktanke Eftersom det varit på tal förr så tänkte jag att jag kanske skulle ta sån hjälp ändå. Jag hann fundera på att skita i trombylen också

LillaD tack för länken! Ska läsa på lite

Enheter idag: sallad på tomat, avokado, ärtor, purjo och sallad. En banan..ojsan där var nog det roliga visst slut. Lite tidigare än jag trodde Äsch kvällen har ju inte ens börjat

• fruZ

Hurraaaaaaaaa Truls! Underbart, härligt, GRATTIS!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7