Lycka: Håller på Köpenhamn oxå. Natur och hav kanske ni kan få på västkusten innan och sen härliga Köpenhamn som kontrast.
DND: Budapest låter spännande, har inte varit där. Om du har ett TSH på 3.0 tror jag Karolinaklliniken kan vara beredd att behandla det om du fortfarande ska dit. Deras gräns verkar gå vid TSH 2,5.
Cia: Nu har vi fått en namn på sötisen Vida, hur går det med Fölis? Mår hon bra och har det blivit något namn än? Eller, du kanske har hunnit iväg på din Malmötripp redan???
Ego: Har pratat med provtagningen på sjukan. De tyckte att jag skulle vänta med provtagningen. Så vi får korta ner norrlandsvistelsen med 2 dagar och ta proverna den 15 juli (vissa prover tas bara mån-tis) och hoppas att resultaten hinner bli klara till den 30:e då jag ska på återbesök till gyn. Nu ska jag hålla mig borta från allt vad pillerburkar heter fram till den 15:e. Har bestämt att inte ens ta omega-3 fram till dess. Säkert övernojjig men då finns det inga tvivel om att jag kan ha sabbat på nåt sätt, i alla fall inte när det gäller det.
Enheter & träning: Överväger, ska man ta en timmes promenad i skogen eller ska man ta och köra samma pump-pass som förra veckan ikväll? Får fundera lite på det. Enheter, gjorde värsta största salladen i lördags som jag fortsätter äta av, det funkar bra, så himla tråkigt att stå och göra sallad till maten varje kväll tycker jag. Har blivit 2 enheter hittills. Vatttenmelon modell jättestor inköpt, kanske ska ta en mumsbit nu.....