• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Idun 78

Nyss hemkommen från landet och kastade mig som vanligt över FL... =)

Lilleskuttan: Jag blev alldelles tårögd när jag läste att du fått se hjärtat för första gg. Jag har aldrig fått se ett hjärta så jag förstår verkligen hur stort det måste varit för dig! Grattis!

Cia: Skitbra taktik att räkna statistiken på! I like! =) Bara 2mf och resten lyckade graviditeter är ju ruskigt bra statistik!

Hella och Lilla D: Nu är det ni härnäst! Håller tummarna så knogarna vitnar. Själv kör jag inte med stickor, däremot har min zonterapeut börjat tala om för mig om det är ägglossningen på g eller inte (hon t.o.m. berättar från vilken äggstock ägget kommer släppa). Jag ska till henne på tisdag, får se vad hon har att säga...

Finesssan: Jag får myskänslor i hela kroppen när jag tänker på att lilla Vida golvamnas. *Så sött*

Poppy: Äntligen kom den förb****e mensen! Min mens har ju inte heller repat sig sedan senaste mf. Den lever ju helt sitt eget liv. Själv röstar jag för en promenad hos svärisarna - men det beror ju förstås på var de bor ngnstans. Är det mitt inne i skogen ngnstans, är det kanske inte läge. Är ju inte jättekul att mysa mitt bland myror och andra småkryp. Annars tycker jag det är ganska mysigt med utomhus*** (ja ni förstår).

DND: Jag håller med andra här om att satsa på de läkare som vi sedan tidigare vet är intresserade av mf-problematiken. Måste också säga att jag är impad över att du verkligen satte läkaren på plats! Well done gr**l!

Kram till alla er andra!

Lycka: Hur går det med ruvandet?

• Cia o krabaten

Håller också tummarna för BP i veckan.
    Ska på semester så jag kasnke inte gör det så aktivt i tråden, men lovar att ha en tumme iaf!

• fruZ

asså, nä LillaD, jag har ju nu kommit fram till att jag tror att det INTE påverkar... Men som sagt, det här är svårt och jag vågar inte lova att jag har rätt...

Cia; varför inte använda de riktiga orden? Ont i livmodern? Jag tycker oxå det är lite fånigt att säga mysa och gosa istället för ha sex. Mysa är ju nåt helt annat... Jag är inte så pryd av mig, antar att de flesta har fattat att jag och sambon har sex med varandra, jag har ju trots allt varit gravid tre gånger...

• Cia o krabaten

Hej Idun och välkommen hem!

• StoraD

då missförstod jag dig a80! vart ska du på semester Cia?

• Idun 78

jag reviderar tidigare inlägg...

BP, du är ju näst på tur för ett plus! *håller tummar och tår* När är testdag?

Och Lycka, du borde ju också vara på G dagarna innan Hella och LillaD, eller hur?

Shit, det finns alla möjligheter för en massa plus de närmaste veckorna. Gud va spännande! Och jag som kommer vara utan uppkoppling från och till de närmaste veckorna... *ujujuj* hur ska detta gå...

• StoraD

åh men så söta ni är som håller tummarna för mig, men oddsen är inte så goda ändå. detta är bara försök 3 för mig (trots att mitt missfall var i början av november, suck), och 3:e ggn är ju långt under genomsnittstiden. Men det är klart, jag hoppas... en av gångerna blev jag gravid på tredje försöket, det är mitt rekord!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7