• stina84

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

komentera gärna....

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-12 16:56:55:
    Verkar som att man får lägga en tillägskommentar här då folk tycker jag har varit otydlig... Jag menar såklart att ni ska kommentera vad ni anser om homosexuellas rätt att få gifta sig i kyrkan.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
  • qenzo

Säkerligen mer än hälften... Det är en STOR sajt för HBT och klubben var endast för Kristna...

Hur ställer du dig till ngt sådant?
    Känns det okej för dig som kristen att homosexuella ens ser sig som kristna och följer din tro?

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:38:44 följande:

Men er du at halvparten av dem var kristne og bögar/flator.?
  • qenzo

Ja dig ska vi inte glömma... Du är redigt trevlig och din make tar vi givetvis med oss :D

Mori skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Och av mig För att inte tala om min man som är fullt medveten om att han är gift med en synderska!
  • qenzo

Ja just det... *hm*

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:41:10 följande:

Fast det kanske är olika avdelningar för bin och polysar...
  • qenzo

Är man inte kristen får man inte bli medlem, 140 medlemmar, på en gaysajt... Ja så många hetero florerar det inte där ändå, även om de existerar underligt nog.

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:41:26 följande:

Hallo?? Alle?? Rister oppgitt på hode..
  • Dorian Ertymexx

Dessutom finns det rätt litet vi kan göra för att rädda oss... Det står ju redan i uppenbarelseboken att "det ska vara fler änglar i himlen än i helvetet, och fler människosjälar i helvetet än i himlen", så vi är liksom redan körda på förhand, om man ska tro bibeln.

• Free Spirit
    qenzo skrev 2007-09-01 23:41:57 följande:
    Säkerligen mer än hälften... Det är en STOR sajt för HBT och klubben var endast för Kristna...Hur ställer du dig till ngt sådant?Känns det okej för dig som kristen att homosexuella ens ser sig som kristna och följer din tro?Free Spirit skrev 2007-09-01 23:38:44 följande:
     Kristen eler inte kristen!! Dei er inget untak..skulle Gud tillate dem fordi dei tror på han og ik andre?? Nei!! Inte alls!!
  • Bellbox

Absolut!
    MEN; det där snacket om att det då inte ska bli en "juridisk" vigsel i kyrkan (utan att ALLA då måste gifta sig borgerligt innan kyrko-vigseln) köper jag inte!!
    Tycker snarare att ALLA vigslar då ska vara juridiskt bindande i kyrkan så som det är; varför ändra ALLA till det sämre??
    Förstår ni hur jag menar?

Nu har jag lyckats besegra Clearblue-monstret !
  • Dorian Ertymexx
    qenzo skrev 2007-09-01 23:44:42 följande:
    Är man inte kristen får man inte bli medlem, 140 medlemmar, på en gaysajt... Ja så många hetero florerar det inte där ändå, även om de existerar underligt nog.Free Spirit skrev 2007-09-01 23:41:26 följande:
    *Skrattar* Om du menar den site jag tror du menar så är jag delskyldig till det, men mest för att det finns en polyklubb där. ;)

Heterobiten alltså, inte kristendomsklubben. ;)
  • qenzo

*s* jo men då har du ju sökt dig dit av andra anledningar med...
    Du är säkert lite smygkristen du med...

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:46:20 följande:

*Skrattar* Om du menar den site jag tror du menar så är jag delskyldig till det, men mest för att det finns en polyklubb där. ;)Heterobiten alltså, inte kristendomsklubben. ;)
  • qenzo

Nu hänger inte jag med riktigt.
    Är du på god fot med att bögar och flator kallar sig kristen, eller?
    Jag blev lite förvirrad nu :)

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:45:05 följande:

Kristen eler inte kristen!! Dei er inget untak..skulle Gud tillate dem fordi dei tror på han og ik andre?? Nei!! Inte alls!!
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?