• stina84

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

komentera gärna....

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-12 16:56:55:
    Verkar som att man får lägga en tillägskommentar här då folk tycker jag har varit otydlig... Jag menar såklart att ni ska kommentera vad ni anser om homosexuellas rätt att få gifta sig i kyrkan.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
  • qenzo

Måste få tala om bara... att min flickvän nu surfar på en stor HBQT-sajt och vad hittade hon? Jo en klubb för Kristna!
    En hel klubb med 140 medlemmar där säkerligen mer än hälften av dom alla är bögar/flator...
    Hur fel är inte det då?
    Är det rätt att de ens kallar sig Kristen eller skulle ni önska att de valde att inte dela er tro?

• qenzo

Men Gud har ju skapat oss alla väl?
    Och isf måste han ju ha gett oss homosexuella nåt "fel" med vilje...

Du skrev att han straffar kriminella handlingar som ex homosexuallitet, men att vara homosexuell är ju lagligt, och med tanke på att Gud har ett finger med överallt, så borde han ju även visa vägen då våra lagar stiftas.

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:30:19 följande:

Gud har aldri skapt noen homoseksuelle..det ville være helt hull i hode då å så forby det i neste steg..homosex..kriminelt? Vel i Guds øyne er det synd på lik linje med utenom ekteskapelig forhold, prostutusjon mm. homo lagligt..betyder?
  • Free Spirit
    qenzo skrev 2007-09-01 23:35:41 följande:
    Måste få tala om bara... att min flickvän nu surfar på en stor HBQT-sajt och vad hittade hon? Jo en klubb för Kristna!En hel klubb med 140 medlemmar där säkerligen mer än hälften av dom alla är bögar/flator...Hur fel är inte det då?Är det rätt att de ens kallar sig Kristen eller skulle ni önska att de valde att inte dela er tro?
    Men er du at halvparten av dem var kristne og bögar/flator.?
  • qenzo

Jo men... Det har det ju varit sedan jag föddes isf :D
    Jag får iaf trevligt sällskap av dig :P

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:36:19 följande:

Då är det kört för dig.
  • Dorian Ertymexx

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:38:44 följande:

Men er du at halvparten av dem var kristne og bögar/flator.?
    Hon menar att ALLA var det.
  • Dorian Ertymexx
    qenzo skrev 2007-09-01 23:40:01 följande:
    Jo men... Det har det ju varit sedan jag föddes isf :DJag får iaf trevligt sällskap av dig :PDorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:36:19 följande:
    *Skrattar* Sant, helt sant... ;)
  • Mori
    Jo men... Det har det ju varit sedan jag föddes isf :DJag får iaf trevligt sällskap av dig :PDorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:36:19 följande:
    Och av mig För att inte tala om min man som är fullt medveten om att han är gift med en synderska!
  • Dorian Ertymexx
    Fast det kanske är olika avdelningar för bin och polysar...
  • Free Spirit
    Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:40:08 följande:
    Free Spirit skrev 2007-09-01 23:38:44 följande:Hon menar att ALLA var det.

Hallo?? Alle?? Rister oppgitt på hode..Ledsen
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?