Sheitan
Haha ja du är allt bra rolig du..
Jag förstår inte att ALLA som är emot spec islam hela tiden klagar på att man lever efter gammal..
Men HALLÅ har du sätt Dubai tex? snacka om att vi här i sverige lever efter gammalt..
O Och vi har en relegion som vi inte har ändrat på för att de ska passa oss nu, som tex kristendommen har gjort.
O ja förstår inte hur man kan sitta o säga att då kan de vara OK med allt som hände nå neej klart inte.,
MEN vi håller fast vid vissa grejjer, ja menar ja är muslim men går i mode kläder har en dator o ny mobil,ja är väl inte gammaldags för det??
Ja är precis som DIG fast skillnaden är dramatiska på ett sätt.
jag tex respekterar andra männsikor, o låter alla tycka vad dom vill o om jag sedan har en relegion/kultur jag själv valt att följa så är de upp till mig själv.
o ja tycker inte att vissa har rätt att trycka ner vissa p.g.a sin relegion/ras/kultur..
Vi föder inte barn för att skada dom, vi anser inte att man skadar barnet o ger den men för livet..
Vi älskar våra barn precis lika mycket som vissa "experter" gör..
o d är du som får tråden att stanna upp för att du vägrar ta in något man skriver, du sitter bara o tuggar om samma sak..!
Du ger dig inte med va man skriver så ja fattar inte äns varför du sitter här o skriver om du ändå inte lyssnar o läser de man skriver o ACCEPTERAR att de finns o kommer att finnas o att INGEN männsika är bättre än den andra..
En klok mening min mamma alltid säger, Ni behöver inte Älska varandra,Men ni bör Respektera varandra.