The Princes,
->"Att säga att de är lika OK att Sexuellt utnyttja ett barn gör mig verkligen rädd, undrar vilka de är som är "pappskallar"..! "
Ledsen, men du kan inte bestämma vad jag tycker. Jag tycker inte det är lika ok - jag tycker det är lika fel! För man missbrukar sin makt emot en försvarslös individ anser jag. Man har rätt till sin egen kropp och att må bra och skyddas från andras ingrepp i demn Och det har jag skrivit nu femtioelva gånger i denna tråd. Det är min åsikt och den har sin grund i att jag ser inte hur samhället kan bli ett bra sådant om man inte skyddas mot andras "frihet" att göra som de vill. Friheten bör ha vissa begränsingar, för att alla så få så mycket frihet som det bara är möjligt. Maximera friheten. Maximera människors rätt att göra vad de vill med sina liv. För att vi alla är olika och inte vill samma saker. Alla borde ha rätt att bli så lyckliga de bara kan bli, av det som de vill.
->"Jag tycker du att skillnaden är unge fär ljusår emellan, vi gör de inte för att blir sexuellt upphetsade på barnen!!!"
Var god fyll i här: jag tycker att det är fel att utnyttja förvsarslösa som inte fattar vad som händer DÄRFÖR ATT:______
Nej, "det är sexuellt" är inte ett argument. För det är ok att göra sexuella saker i en del fall. VARFÖR är det inte ok att göra något sexuellt i DETTA fall?