IVF till vintern / årsskiftet 2013
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Hej allihopa! följt denna tråden länge och tycker det är så spännande att följa med! Jag och min man har försökt bli gravid i ca 5 år med resulterade 4 graviditeter, 2 missfall och 2 utomkveds och nu går hos ivf kliniken i falun :)
planerar äggplock imorrn! började våran ivf resa den 17 oktober då remissen skickades in och den 19 december fick vi komma på vårat första besök hos ivf kliniken i falun.
Och sen dess har det rullat på med nässpray synarel och injektioner med menopur :)
Detta är vårat år allihopa!! :)
Hej alla har lite funderingar som nån kanske kan svara på, jag är på spray dag 3 i dag, ska spraya fram till mån , sen lämna blodprov, vad händer typ efter det? Hur länge brukar man få spraya ?? Tacksam för svar :)
Desiderans - hur såg ditt protokoll ut? Du började ju spraya dagen efter mig, men ligger nu lååångt före! och då har allt ändå gått helt enligt plan för oss. Vilken klinik gick du på?
Anwen: tack för ditt svar, fast jag var nog lite snurrig när jag skrev, skulle inte va spraya utan sprutor har nu tagit sprutor i 5 dagar och ska göra blodprov i morgon, du vet inte vad som händer sen??? Sorry för jag skrev fel
Anwen: dom har bara sagt att jag ska lämna blodprov på mån, och sen ska jag kontakta dom på tis, sen vet jag inget mera :-/ tänkte hur många dagar som det är normalt att man sprutar ca ? På mån är det 6 dagen, och har bara sprutor för 4 dagar till med amma dos jag har nu:) grattis till ruvare, hoppas det blir ett stort + längtar så tills jag blir ruvare
Anwen: jag har också gonal f fast 125ie, jag har pco så dom är nog rädda att jag sk bli överstimmulerad!! Ja jag hoppas att allt är bra så man får bli ruvare snart längtar så :) när ska du göra grav test?
Anwen: Gud vad roligt håller alla tummar på ett + :) nu längtar jag ännu mera :)
Hej nån som går på Sahlgrenska ? Som vet om man får göra äggplock på lördagar och söndagar?