• Anonym (längtande)

IVF till vintern / årsskiftet 2013

Hej hörni!

Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
    följs gärna åt i väntan och längtan...
    Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...

kram på er 

• Svar på tråden IVF till vintern / årsskiftet 2013
  • Sofia1981

Ok jaha då är jag med,, dom sa aldrig nått sånt bara hur ja skulle gå till väga :) tack för info

• isadora81

Sofia: Ja ok det är långa metoden. Ska bli spännande att höra hur det går för dig.

• Sofia1981

Isadora81: ja jag hoppas de går vägen men vågar inte ta ut nått i förskott :/ men enligt läkaren så hade vi goda för hoppningar om han inte bara säger så de vet jag inte!!

• Desiderans
    Sofia1981 skrev 2012-11-04 03:31:37 följande:
    Hej alla förra veckan var jag och min sambo på vårat första Ivf möte, känns otroligt skönt att de händer nått :) ska börja spraya på min första mens dag i jan, och premilärt äggplock v 7! Känns otroligt spännande:) hoppas de går bra för er andra, är det nån med pco som det har tatt sig på första försöket?
    Spännande! Då ligger vi ganska nära varandra...typ en månad emellan. Men jag fick en period på 7 veckor mellan spraystart och äggplock... så det är nog lite olika upplägg. Har dock inte pco. 
  • Tpersson

Hej. Tänkte hoppa in här och ville bara säga att det är kul och se vilka olika metoder det finns innan ivf trodde inte det fanns någon kort eller lång väg :) Jag och min sambo började på utredning i våras och inväntar nu med spänning på en kallelse till vårat första ivf möte och vet ingenting har läst massor om hur själva behandlingen går till men är super nervös ändå ;) så tänkte jag skulle hoppa in här och prata av mig lite eftersom jag tror ni vet hur jag känner ;) Kram

• Anonym (längtande)

Ni kan läsa min blogg om sista dagarnas berg och dahlbana för orkar inet skriva allt här. MEN imorgon (onsdag) får vi äntligen komma på vårt start-samtal. Hoppas på att få börja spraya denna månad!
    Håll tummarna 

• PiOmiO
    Anonym (längtande) skrev 2012-11-07 00:48:53 följande:
    Ni kan läsa min blogg om sista dagarnas berg och dahlbana för orkar inet skriva allt här. MEN imorgon (onsdag) får vi äntligen komma på vårt start-samtal. Hoppas på att få börja spraya denna månad!
    Håll tummarna 
    Vad har du för blogg? Jag läser många IVF bloggar och bloggar själv på www.piomio.blogg.se
    IVF-bloggar på: www.piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • PiOmiO
    Tpersson skrev 2012-11-06 22:02:21 följande:
    Hej. Tänkte hoppa in här och ville bara säga att det är kul och se vilka olika metoder det finns innan ivf trodde inte det fanns någon kort eller lång väg :) Jag och min sambo började på utredning i våras och inväntar nu med spänning på en kallelse till vårat första ivf möte och vet ingenting har läst massor om hur själva behandlingen går till men är super nervös ändå ;) så tänkte jag skulle hoppa in här och prata av mig lite eftersom jag tror ni vet hur jag känner ;) Kram
    Välkommen hit!
    Hoppas att ni snart får komma på er första IVF möte! 
    IVF-bloggar på: www.piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • Anwen
    Anonym (längtande) skrev 2012-11-07 00:48:53 följande:
    Håll tummarna 
    Väntar med spänning på en uppdatering om hur mötet gick idag! :) Maken frågar med jämna mellanrum om du skrivit nåt än, haha! Inte ofta han visar så mycket intresse/engagemang , men är väl lite mer inpå nu när vi själva ska dit imorgon. Äntligen!!

PiOmiO - om du inte hittat det redan är hennes blogg minvantanochlangtan.blogg.se/
  • Anonym (längtande)
    Anwen skrev 2012-11-07 17:32:12 följande:
    Väntar med spänning på en uppdatering om hur mötet gick idag! :) Maken frågar med jämna mellanrum om du skrivit nåt än, haha! Inte ofta han visar så mycket intresse/engagemang , men är väl lite mer inpå nu när vi själva ska dit imorgon. Äntligen!!

PiOmiO - om du inte hittat det redan är hennes blogg www.familjeliv.se/Forum-4-324/m65991245-4.html?minvantanochlangtan.blogg.se/" rel="nofollow" target="_blank">minvantanochlangtan.blogg.se/

vad gullig du är. har uppdaterat nu. Blir så långt om jag ska skriva här nu då jag skriver Från mobilen....

får jag fråga om du bor i stan eller en bit bort? Min sambo tyckte det var roligt att vi stötte på varandra
Svar på tråden IVF till vintern / årsskiftet 2013