IVF till vintern / årsskiftet 2013
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Ok jaha då är jag med,, dom sa aldrig nått sånt bara hur ja skulle gå till väga :) tack för info
Sofia: Ja ok det är långa metoden. Ska bli spännande att höra hur det går för dig.
Isadora81: ja jag hoppas de går vägen men vågar inte ta ut nått i förskott :/ men enligt läkaren så hade vi goda för hoppningar om han inte bara säger så de vet jag inte!!
Hej. Tänkte hoppa in här och ville bara säga att det är kul och se vilka olika metoder det finns innan ivf trodde inte det fanns någon kort eller lång väg :) Jag och min sambo började på utredning i våras och inväntar nu med spänning på en kallelse till vårat första ivf möte och vet ingenting har läst massor om hur själva behandlingen går till men är super nervös ändå ;) så tänkte jag skulle hoppa in här och prata av mig lite eftersom jag tror ni vet hur jag känner ;) Kram
Ni kan läsa min blogg om sista dagarnas berg och dahlbana för orkar inet skriva allt här. MEN imorgon (onsdag) får vi äntligen komma på vårt start-samtal. Hoppas på att få börja spraya denna månad!
Håll tummarna