• Sofia1981

IVF till vintern / årsskiftet 2013

Hej hoppar in på denna tråd , vi går och väntar på första besöket på Sahlgrenska för Ivf. Jag har pco, så ingen ÄL själv pratade med Sahlgrenska för ett tag sen. Och dom trodde vi skulle få komma på info i okt, nån som kan förklara vad som händer efter de första mötet?? Vill bara att de ska hända nått :-/ kram på er

• Sofia1981

Barreliten: tack för ditt svar, får bara vänta tills man får en tid nu då ska bli kul att de äntligen händer nått

• Sofia1981

Hej alla fick precis dit på Sahlgrenska för ett första möte nu på torsdag,nån som har några tips vad man behöver tänka på? Vad händer på mötet? Får man tid typ för nästa grej redan då? Har verkligen längtat efter detta

• Sofia1981

Hej alla förra veckan var jag och min sambo på vårat första Ivf möte, känns otroligt skönt att de händer nått :) ska börja spraya på min första mens dag i jan, och premilärt äggplock v 7! Känns otroligt spännande:) hoppas de går bra för er andra, är det nån med pco som det har tatt sig på första försöket?

• Sofia1981

Isadora81: dom prata aldrig om nån lång elle kort så jag vet inte vad jag får göra, ska spraya 2 v sen sprutor 2 v! Låter som den långa jag hoppas innerligt att de kommer gå vägen! Hoppas ditt möte går bra :)

• Sofia1981

Ok jaha då är jag med,, dom sa aldrig nått sånt bara hur ja skulle gå till väga :) tack för info

• Sofia1981

Isadora81: ja jag hoppas de går vägen men vågar inte ta ut nått i förskott :/ men enligt läkaren så hade vi goda för hoppningar om han inte bara säger så de vet jag inte!!

• Sofia1981

Hej alla har lite funderingar som nån kanske kan svara på, jag är på spray dag 3 i dag, ska spraya fram till mån , sen lämna blodprov, vad händer typ efter det? Hur länge brukar man få spraya ?? Tacksam för svar :)

• Sofia1981

Anwen: tack för ditt svar, fast jag var nog lite snurrig när jag skrev, skulle inte va spraya utan sprutor har nu tagit sprutor i 5 dagar och ska göra blodprov i morgon, du vet inte vad som händer sen??? Sorry för jag skrev fel

• Sofia1981

Anwen: dom har bara sagt att jag ska lämna blodprov på mån, och sen ska jag kontakta dom på tis, sen vet jag inget mera :-/ tänkte hur många dagar som det är normalt att man sprutar ca ? På mån är det 6 dagen, och har bara sprutor för 4 dagar till med amma dos jag har nu:) grattis till ruvare, hoppas det blir ett stort + längtar så tills jag blir ruvare

• Sofia1981

Anwen: jag har också gonal f fast 125ie, jag har pco så dom är nog rädda att jag sk bli överstimmulerad!! Ja jag hoppas att allt är bra så man får bli ruvare snart längtar så :) när ska du göra grav test?

• Sofia1981

Hej nån som går på Sahlgrenska ? Som vet om man får göra äggplock på lördagar och söndagar?

Svar på tråden IVF till vintern / årsskiftet 2013