• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 11:19:50 följande:
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Intressant.  Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen?  Eller är det felaktigt?
    Du har tydligen aldrig hört talas om A-punkten och orgasmer från livmodertappen.

Djup penetrering med stimulans av livmodertappen är det som ger mig dom kraftigaste orgasmerna. En klitorisorgasm är skön men en orgasm från livmodertappen är på en helt annan nivå. Ofta så intensiva att jag knappt är kontaktbar på en bra stund.
  • Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 11:19:50 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Intressant.  Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen?  Eller är det felaktigt?
    Ja, det är 100 % felaktigt. Det är skillnad på känsel och att känna. Självklart känner man att något tränger in, men det är ju insidan som spelar roll för om det är skönt eller inte. Första inträngandet är bara några sekunder och den känslan går ju över sedan.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:31:20 följande:
    Du har tydligen aldrig hört talas om A-punkten och orgasmer från livmodertappen.

Djup penetrering med stimulans av livmodertappen är det som ger mig dom kraftigaste orgasmerna. En klitorisorgasm är skön men en orgasm från livmodertappen är på en helt annan nivå. Ofta så intensiva att jag knappt är kontaktbar på en bra stund.
    Absolut, men det är inte alla kvinnor som gillar stimulans av livmodertappen.
    Och då är väl längden viktigare än grovleken ?
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 12:43:18 följande:
    Absolut, men det är inte alla kvinnor som gillar stimulans av livmodertappen.
    Och då är väl längden viktigare än grovleken ?
    Enligt min erfarenhet behövs både längd och att penisen är rätt grov för rätt stimulans.

Vi är olika men det är vad som fungerar för mig. 

Kan tilläggas att jag måste vara grymt kåt och låta det ta tid för att livmodertappen skall vara mottaglig för stimulans som leder till orgasm. Livmodertappen kan vara grymt känslig och vara väldigt smärtsam om den stimuleras när man inte är rejält kåt och beredd på att ta emot stimulans. 

Själv upplevde jag detta första gången när jag var 16 och sedan tog det många år innan jag upplevde det igen på natten efter en kurs i tantriska massage där en dåvarande välutrustad älskare gav mig en helt oförglömlig natt. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 12:55:41 följande:
    Enligt min erfarenhet behövs både längd och att penisen är rätt grov för rätt stimulans.

Vi är olika men det är vad som fungerar för mig. 

Kan tilläggas att jag måste vara grymt kåt och låta det ta tid för att livmodertappen skall vara mottaglig för stimulans som leder till orgasm. Livmodertappen kan vara grymt känslig och vara väldigt smärtsam om den stimuleras när man inte är rejält kåt och beredd på att ta emot stimulans. 

Själv upplevde jag detta första gången när jag var 16 och sedan tog det många år innan jag upplevde det igen på natten efter en kurs i tantriska massage där en dåvarande välutrustad älskare gav mig en helt oförglömlig natt. 
    Intressant, kul att du delar med dig.
    Har du någon uppfattning om vilken storlek som behövs för dig ?
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-05 09:16:11 följande:
    Jag tror att du behöver läsa trådens inlägg en gång till?

Jag har läst alla inlägg och jag kan inte hitta belägg för det där som du påstår.

Visa gärna med inläggens nummer, och citat, så att jag och alla andra också kan hitta det där som du påstår.
    Hahaha, jag undrar om du läste dina egna inlägg då...Flört Jag kan hitta hur många exempel som helst, du ska få ett urval. Kanske känner du igen någon...

Allt som Hotwife skriver.
    #110 "...penisen och att mannen är uthållig"
    #116 "...att mannen är välutrustad, gärna mycket välutrustad"
    #141 "Jag gillar stora kukar"
    #147 "...tar alltid reda på storleken"
    #154 "grovleken ok men längden knappast märkbar"
    #183 "...känslan av kukens tyngd och storlek"
    #208 "...tjockast mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre"

Det finns ett antal till men jag har inte tid till mer.
  • Vattumankillen

Om en kvinna säger att hon vill ha en stor kuk för sex så ska det handla om preferenser medan om en man vill ha en kvinna för sex så kallas det berättigad till sex, sex är ingen mänsklig rättighet, kvinnor är inte till för männen och kvinnor är inga sexobjekt 

• Anonym (Man adapterar sig)

Jag har varit med om samma, MEN, jag har en god nyhet. Kvinnors kön anpassar sig i muskulaturen där nere efter ett tag. Det hände mig när jag var med en ny kille som var sämre utrustad än den förra. Det var så pass stor skillnad efter några gånger att den nya killen sa: vad har hänt? Det är mycket trängre. Så både han och jag märkte det. Blir det inte bättre, så gör slut så att du inte vill vara otrogen framöver. 

• Anonym (Lycklig Q)
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-05 20:27:53 följande:
    Hahaha, jag undrar om du läste dina egna inlägg då...Flört Jag kan hitta hur många exempel som helst, du ska få ett urval. Kanske känner du igen någon...

Allt som Hotwife skriver.
    #110 "...penisen och att mannen är uthållig"
    #116 "...att mannen är välutrustad, gärna mycket välutrustad"
    #141 "Jag gillar stora kukar"
    #147 "...tar alltid reda på storleken"
    #154 "grovleken ok men längden knappast märkbar"
    #183 "...känslan av kukens tyngd och storlek"
    #208 "...tjockast mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre"

Det finns ett antal till men jag har inte tid till mer.
    Du citerar en enda person.
    1 st person och det tycker du är tillräckligt underlag för att göra generaliseringar så som du gör. Och dessutom när du försöker visa att du har rätt så väljer du lyfta ut bara några detaljer ur dess sammanhang.

Egentligen borde jag inte ens bemöta ditt inlägg när du drar långtgående slutsatser trots att du citerar bara en enda person (eller möjligen två?). Och trots detta skriver du många kvinnor. (!)
    Och dessutom väljer du att strunta helt i vad flera kvinnor i tråden i verkligheten tycker är det viktigaste.

Har du hört det där uttrycket: "-Som f*n läser bibeln..."
    Det stämmer utmärkt in på ditt sätt att medvetet fultolka andra medlemmars inlägg.

I ditt inlägg skrev du bl a:
    - Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller
    - så många kvinnor är så fixerade vid storleken
    - Om ni vore representativa för vårt kön skulle de flesta män och kvinnor vara singlar och mänskligheten riskera dö ut.

Det är fruktansvärt grova generaliseringar som faktisk saknar stöd i tråden och generellt i de allra flesta inlägg (kanske t o m i alla inlägg?).
    Jag påstår att du är fullkomligt ute och cyklar. Du väljer att sortera ut vissa ord och vissa meningar helt ur dess sammanhang, bara för att styrka ditt eget fultolkande som uppenbarligen bara är baserat på ditt eget negativa tyckande.

Jag skrev i början av mitt allra första inlägg, citat:
    Det handlar givetvis först och främst om att jag gillar mannen och att han har de personliga egenskaper som jag gillar och att vi är kompatibla.
    Om det inte finns så spelar det givetvis ingen roll hur stor han har.

Bara denna inledning i mitt allra första inlägg räcker för att fullkomligt omkullkasta dina fultolkningar.

Såväl mina egna inlägg liksom flera andra inlägg fortsätter på precis samma sätt. Det handlar först och främst om mannen och om hans personliga egenskaper.
    Om, säger OM, alltså om dessa förutsättningar är uppfyllda, först då kan storleken komma att ens vara intressant.

Som jag sade tidigare, om du bara läser trådens inlägg en gång till, om du bara har minsta lilla vilja och ärlighet att öppna ditt sinne, om du klarar att läsa hela inlägg, eller åtminstone hela meningar, om du åtminstone har någon enda liten vilja att sätta in ord och meningar i dess rätta sammanhang, så faller dina fultolkningar och ditt tyckande helt till marken.

Om du fortsätter att läsa bara mitt allra första inlägg i tråden så avsluta jag med, citat:
    "...som tur är så är vi alla olika, vi prioriterar olika och vi uppskattar olika saker på olika sätt."
    Med vi i detta fallet menar jag kvinnor generellt, och jag vågar absolut stå för att det finns grund för att påstå detta, likväl som att det självfallet gäller vi alla människor generellt oavsett kön
    Alla har vi olika preferenser.
    Att komma med de påståenden som du gör, att generalisera som du gör, att tycka så som du gör är självfallet fel och inget annat än fel. Du saknar belägg för ditt tyckande.

I mitt andra inlägg skriver jag, citat:
    "Jag och alla kvinnor som har skrivit i tråden önskar oss en magisk man.

Det har skrivits tidigare och det tål att upprepas;
    Ingen kvinna vill vara med en kuk. Oavsett kukens storlek, eller om den skulle vara magisk.
    Alla kvinnor vill vara med en man (alla hetero kvinnor).
    Om du vågar vara det minsta lilla ärlig, hur kopplar du detta till dina påståenden? 

Mina inlägg likväl som flera andra kvinnors inlägg fortsätter på samma sätt och i samma anda som jag här har beskrivit. 
    Läs en gång till med öppet sinne så kan du själv mycket enkelt se detta.

Vad är ditt dunkla syfte med dina fultolkningar och ditt tyckande som uppenbarligen saknar grund?
    Du borde ta tillbaka dina påståenden och dina fultolkningar och erkänna att du hade fel.
  • Anonym (pingpong dingdong)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-11-05 11:03:42 följande:
    Nej, att den är tjockast i övergången mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre, roten har liten betydelse. Gärna ett grovt och ådrigt skaft också.  Det är vad jag tycker.

Grövst mellan ollon och skaft? Kan knappast vara särskilt vanligt. Desto mer vanligt med jämntjocka eller som är grövre vid roten.

Det är för udda och ni skriver för likt för att inte misstänka att ni är en och samma som skriver

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 06:59:43 följande:

Grövst mellan ollon och skaft? Kan knappast vara särskilt vanligt. Desto mer vanligt med jämntjocka eller som är grövre vid roten.
    Hur många kukar med stånd har du sett.

Enligt undersökningar så är det ca: 20% som har den formen och enligt mina upplevelser som sexuellt väldigt aktiv, swinger, bdsm-utövare om och tantriker med intim massage och dearmorering i verktygslådan så är min personliga erfarenhet att den formen inte alls är ovanligt bland välutrustade. 

Har du andra erfarenheter är du självklart mer än välkommen att dela med dig av dessa.

Har haft sex med många män genom åren och också agerat arrangör, vakt och inmätare på åtskilliga gangbang så jag är inte helt novis när det gäller olika former på kukar och i övrigt handlade frågan inte om hur vanligt olika former är utan om vi som gillar model större enbart var intresserad av hur grov kuken är vid roten och för mig är det som sagt fullständigt ointressant hur grov den är vid roten.

Väntar med spänning på dina erfarenheter av form på kukar med stånd.
  • Miss Sunny
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-06 09:13:53 följande:

Enligt undersökningar så är det ca: 20% som har den formen och enligt mina upplevelser som sexuellt väldigt aktiv, swinger, bdsm-utövare om och tantriker med intim massage och dearmorering i verktygslådan så är min personliga erfarenhet att den formen inte alls är ovanligt bland välutrustade. 

Har du andra erfarenheter är du självklart mer än välkommen att dela med dig av dessa.

Har haft sex med många män genom åren och också agerat arrangör, vakt och inmätare på åtskilliga gangbang så jag är inte helt novis när det gäller olika former på kukar och i övrigt handlade frågan inte om hur vanligt olika former är utan om vi som gillar model större enbart var intresserad av hur grov kuken är vid roten och för mig är det som sagt fullständigt ointressant hur grov den är vid roten.

Undrar jag också på ?  Är 65, och har sett en del.

Håller 100 % med i vad Hotwife skriver här.
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-06 09:13:53 följande:

Var hittar du dessa ?undersökningar?? Länka gärna!

Som många andra så har jag sett många erigerade penisar på film. Inte särskilt vanligt att de är som grövst mellan rot och ollon. Länka gärna några exempel.
  • Anonym (M)
    Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 09:24:46 följande:

Som många andra så har jag sett många erigerade penisar på film. Inte särskilt vanligt att de är som grövst mellan rot och ollon. Länka gärna några exempel.
    Porrfilmer etc. är knappast representativa för verkligheten, på flera olika sätt. Det finns en anledning till varför vissa former av penisar är de som syns i sådana filmer, snarare än den breda variation som verkligheten representerar, precis som när det gäller vanliga spelfilmer och val av skådespelare.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 09:24:46 följande:

Jösses. Bygger du din verklighet på det du ser på film så har du problem. 

Har av ren nyfikenhet assisterat på ett antal filminspelningar och dessa var otroligt osexiga med kukar som pumpades med vakuumpumpar, injekserades med stimulerande substanser och det användes penisringar för att hålla stånd. Helt enkelt inga naturliga kukar och inte ens spruten var äkta utan oftast fejk från sprutor med tapetklister och liknande. Lika lite som stjärnornas krig är en dokumentärfilm är porrfilmer dokumentärer och en skildringar av sex mellan helt vanliga kåta mäniskor.  
Svar på tråden Besviken på hans penis