Anonym (F.) skrev 2024-11-07 08:53:36 följande:
Jag mätte precis min stake,, 4,7cm bredd & 19 cm lång,, kan ?hotwife? säga något om min size? ( du är ju trådens kukexpert)?
Jag inflikar i brist på svar :) Du är välutrustad och över genomsnittet. 4,7 cm m bred säger mig att din omkrets då är 14,8 cm som komplement till dina 19 cm på längden. Bland de kvinnor jag mött så har flera beskrivit vikten av känslan att känna sig uppfylld och då sagt att ollonets omkrets också är central då det är ollonet som utgör kukens främre del och också förs fram och tillbaka i kvinnan vid egna rörelser eller kvinnans egna rörelser. Således är garantin för en bra känsla inte enbart kopplad till skaftets tjocklek utan ett kraftfullt ollon har varit viktigt för flera utav mina kvinnor. Viktigt att komma ihåg är dock att dessa attribut för andra kvinnor kan upplevas som obehag, dvs att de upplever att det känns för stort, kan upplevas obekvämt och rentutav göra ont för vissa. Så det kan väl sammanfattas med att det finns kukar för alla behov och viljor. Sen finns det ju alltid en visuell upplevelse av allt vi ser också plus att vi utvecklas som människor inte bara mentalt utan också fysiskt. Med det sagt har jag också stött på kvinnor som i yngre åldrar föredragit en mer normal kuk runt 13 cm lång men i högre ålder fastnat för det mer rejäla och kanske bäst att säga att de själva varit tajta trots barnafödande. Smaken är som baken, delad vilket är tu!