• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (M)

Jag förstår precis... Har träffat en fantastiskt fin man! Vi har haft sex, men när man inte ens vet om den är inne eller inte, då är det för litet Gråter

Ett tips är att han kan använda en dildo samtidigt med hans egen, det borde fylla upp mer :)

• juhgkn
    Anonym (M) skrev 2024-11-02 11:29:14 följande:

Jag förstår precis... Har träffat en fantastiskt fin man! Vi har haft sex, men när man inte ens vet om den är inne eller inte, då är det för litet Gråter

Ett tips är att han kan använda en dildo samtidigt med hans egen, det borde fylla upp mer :)

Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
  • Anonym (?)

Jag har varit med om samma och tyvärr fick det mina känslor att svalna. Rationellt så vill jag säga att storleken inte spelar någon roll men min känsla säger något annat.

• Anonym (M)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:49:36 följande:
    Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
    Nä men lägg fram det som en kul grej som du vill testa bara ;) Berätta inte att det är för att du vill känna dig mer fylld utan mer som "låt oss testa den här leksaken". Killar gillar generellt att tjejer kommer med idéer.
  • Anonym (2016)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:49:36 följande:
    Hade du tagit upp det och berättat den verkliga anledningen hade han nog blivit sårad. Men om du lägger fram det som att du vill testa nåt nytt och experimentera så kanske det funkar.
    Hur grov är du van vid?
  • Anonym (Man 9)

Haha e en född med mindre så e en van med att va kreativ å hitta andra sätt att njuta :)

• juhgkn
    Anonym (?) skrev 2024-11-02 11:53:11 följande:

Jag har varit med om samma och tyvärr fick det mina känslor att svalna. Rationellt så vill jag säga att storleken inte spelar någon roll men min känsla säger något annat.

Precis. Storleken spelar visst roll. Att det inte är så är något man bara säger till killar för att inte göra dem ledsna. Men den krassa sanningen är att det är så. 
    Kanske 10% av kvinnor tycker att det inte spelar någon roll men jag är den typen av tjej som vill känna att jag har haft nåt i mig dagen efter, om du förstår.
  • juhgkn
    Anonym (2016) skrev 2024-11-02 11:54:47 följande:
    Hade du tagit upp det och berättat den verkliga anledningen hade han nog blivit sårad. Men om du lägger fram det som att du vill testa nåt nytt och experimentera så kanske det funkar.
    Hur grov är du van vid?
    Väldigt grov och har varit supernöjd med det. Alltså inte elefantstorlek utan rejält omfång som känns ordentligt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Man 9) skrev 2024-11-02 11:57:12 följande:

Haha e en född med mindre så e en van med att va kreativ å hitta andra sätt att njuta :)

Hur tänker du nu?

Nyfiken på hur din kreativitet kan få en liten snopp att kännas som en riktig kuk. 
Svar på tråden Besviken på hans penis