• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:26:03 följande:
    För att jag inte vill att TS skall ta på sig ett problem som inte är hennes. Att pojkvännen har en för liten snopp för att hon skall trivas med sexlivet är inte hennes fel. 

Fungerar det inte finns det tre val. 
    1 Gör slut och hitta något som fungerar.
    2 Gilla läget och må dåligt.
    3 Ställ krav på att få träffa bättre utrustade män för rent sexuella nöjen.
    Syftet var bara för att han ska inte bli väldigt sårad om hon skulle ta upp om penisstorleken.
  • Anonym (Rrr)
    Anonym (C) skrev 2024-11-02 21:11:05 följande:

Träffade en man med liknande kuk för några år sedan. Kommer ihåg hur besviken jag blev första gången. Jag var förtjust i honom så jag gav det en chans men jag kände att jag aldrig skulle kunna ha en relation med honom utan att träffa en man utanför så jag gjorde slut för jag ville inte vara otrogen. Trist för jag tror han förstod i alla fall delvis anledningen. Och jag tror han blivit dumpad för det tidigare. Synd att en så bra man ska bli så klent utrustad.

Så är det idag, fullt av ytliga och materialistiska människor
  • Anonym (Du är)
    För att jag inte vill att TS skall ta på sig ett problem som inte är hennes. Att pojkvännen har en för liten snopp för att hon skall trivas med sexlivet är inte hennes fel. 

Vems fel det är har inte med saken att göra. 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Rrr) skrev 2024-11-02 21:30:27 följande:
    Så är det idag, fullt av ytliga och materialistiska människor
    Ytligt? Materialistiskt? En kvinna ska inte 2024 behöva acceptera en medioker penis om sex är viktigt för henne. Är det inte viktigt, och det är det inte för alla, så kan han duga säker.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-02 21:33:13 följande:
    Ytligt? Materialistiskt? En kvinna ska inte 2024 behöva acceptera en medioker penis om sex är viktigt för henne. Är det inte viktigt, och det är det inte för alla, så kan han duga säker.
    Vad jag hört så ska män acceptera när de inte hittar någon kvinna som vill ha sex med honom. 
  • Anonym (Du är)

Det skulle lika väl kunna vara inte hans fel heller. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:11:26 följande:
    Med tanke på hur du uttrycker dig så är det inte konstigt att du bryr dig inte om killens självförtroende.
    Varför är kilens självförtroende viktigare än TS självförtroende och självkänsla. TS är förmodligen inte slapp eller har fuskat med knipövningar. Är killen för klent utrustade att hon skall njuta så är han för klent utrustade och det är fan i mig inget som TS skall behöva hymla med bara för att killar är så sjukt jävla känsliga för sanningen när det gäller vad en kvinna blir tillfredställd av. 

Blir personligen rent ut sagt förbannad av dumheten att det går att kompensera en liten snopp med fingrar, tunga och liknande..
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hopp)

Jag har trott några gånger att storleken har betydelse, men antingen har jag inte ändå varit tillräckligt kär eller så har jag bara fått för mig att det spelar roll. Har jättebra sex nu med liten snopp och den känns inte ens liten längre för den delen. Iaf så var han alldeles för het den här mannen för att några centimeter skulle avgöra, även om jag först trodde det.

kan faktiskt inte fatta varför vissa tjejer är otrogna eller dissar av den anledningen. Även om det är jobbigt med minimini, om den typ halkar ur hela tiden, så är hela paketet ändå avgörande och till en början vill hjärnan gärna hitta fel. En liten snopp, vad bra då hittades ett ypperligt synbart fel. Grejen är att snoppar också är levande grejer som faktiskt kan förändras lite hit o dit beroende på tillit, bekräftelse och hett sex. 

Med dissar så lär den förbli en myt.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Rrr) skrev 2024-11-02 21:37:47 följande:
    Som du resonerar så skulle jag inte vilja ta i dig med tång ens, och jag förstår inte att någon ens vill det!??
    Det är ömsesidigt.
Svar på tråden Besviken på hans penis