• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:02:09 följande:
    Du är helt jävla blåst. 

Hon skulle alltså inte enligt din logik inte må dåligt av att säga att hon är slapp även om det inte är sant men han skall skyddas från den uppenbara sanningen att han är för dåligt utrustad för att ge henne ett tillfredställande sexliv. 
    Det är ju hon som ska göra slut. 
    Felet skulle ju enligt henne vara på mannen. 
  • Anonym (Du är)
    Du är helt jävla blåst. 

Hon skulle alltså inte enligt din logik inte må dåligt av att säga att hon är slapp även om det inte är sant men han skall skyddas från den uppenbara sanningen att han är för dåligt utrustad för att ge henne ett tillfredställande sexliv. 
    Han kommer ha den penisen mår han träffar andra kvinnor medan kvinnan ev bara kommer träffa på såna män få gånger under hennes liv.

Så du hade blivit ledsen ifall du ljög om orsaken? 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:06:17 följande:
    Han kommer ha den penisen när han träffar andra kvinnor medan kvinnan ev bara kommer träffa på såna män få gånger under hennes liv.

Så du hade blivit ledsen ifall du ljög om orsaken? 
  • Anonym (Aj som fan..)

Pajkastning är väldigt vanligt i trådar om just kukstorlek..... just saying.

• Anonym (Du är)
    Du är helt jävla blåst. 

Det hon "förlorar" motsvarar inte det som han "förlorar".
    Hennes kritik blir dessutom knappast konstruktiv 
  • Anonym (Du är)
    Du är helt jävla blåst. 

Tänker du liknade även för andra saker? 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:04:17 följande:
    Besviken på hans penisDu är inte så trevlig och saknar finkänslighet 
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
  • Anonym (Du är)
    Du är helt jävla blåst. 

Hur fungerar du i olika sociala sammanhang?
    Det bästa vore att hon hittar på en annan förklaring men inte att hon tar upp om penisstorleken. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
    Var otrevlig då, men du kommer säkert att få/du har säkert svårt att fungera i sociala sammanhang med andra människor 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Du är bitter och väl hämnas heller hur?
    Det är det som det handlar om?
    Har olika män varit taskiga mot dig? 
Svar på tråden Besviken på hans penis