• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:36:32 följande:
    Varför är kilens självförtroende viktigare än TS självförtroende och självkänsla. TS är förmodligen inte slapp eller har fuskat med knipövningar. Är killen för klent utrustade att hon skall njuta så är han för klent utrustade och det är fan i mig inget som TS skall behöva hymla med bara för att killar är så sjukt jävla känsliga för sanningen när det gäller vad en kvinna blir tillfredställd av. 

Blir personligen rent ut sagt förbannad av dumheten att det går att kompensera en liten snopp med fingrar, tunga och liknande..
    Det säger något om hur du är som person när det inte handlar om att du säger vad du tycker endast på anonyma forum. 
    Hennes självförtroende och självkänsla blir knappast sämre ifall hon låtsas som felet är på henne. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:36:14 följande:
    Det skulle lika väl kunna vara inte hans fel heller. 
    Hur tänker du nu. TS har tidigare haft tillfredställande sex med en kille med tillfredställande utrustning. Den nuvarande killen är sämre utrustad och ger inte TS sexuell tillfredsställelse. Självklart är det ett problem som handlar om killens storlek på utrustningen. Utrustningen är vad den är och TS får helt enkelt göra ett val. Personligen är valet enkelt. Har försökt med relationer som yngre med klent utrustade killar men för mig fungerar fungerar det inte. Blir inte kåt av små snoppar och behöver rejäla kukar för ett fungerande sexliv 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:47:06 följande:
    Hur tänker du nu. TS har tidigare haft tillfredställande sex med en kille med tillfredställande utrustning. Den nuvarande killen är sämre utrustad och ger inte TS sexuell tillfredsställelse. Självklart är det ett problem som handlar om killens storlek på utrustningen. Utrustningen är vad den är och TS får helt enkelt göra ett val. Personligen är valet enkelt. Har försökt med relationer som yngre med klent utrustade killar men för mig fungerar fungerar det inte. Blir inte kåt av små snoppar och behöver rejäla kukar för ett fungerande sexliv 
    Inte hans fel att han har den penisen. 
    Inte hans fel att du tycker han är oattraktiv. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:28:37 följande:
    Hon behövde inte må dåligt om hon gillade läget. 
    Att "gilla läget" är bara ett uttryck för att man inte gör något åt saken. Det betyder inte att man på riktigt "gillar" läget.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:50:58 följande:
    Är du helt blåst. 

Självklart skall hon inte ljuga och låtsas som att det är hon som är slapp och att det är hennes fel när det är killen som är för klent utrustade. 
    Bättre då att hon hittar på en annan förklaring. 
    Det är känsligt angående penisstorleken och han kan ju inte ändra på det. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-02 21:52:24 följande:
    Att "gilla läget" är bara ett uttryck för att man inte gör något åt saken. Det betyder inte att man på riktigt "gillar" läget.
    Jag fattar det men hon behöver inte nödvändigtvis må dåligt om hon stannar med mannen. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:54:38 följande:
    Jag fattar det men hon behöver inte nödvändigtvis må dåligt om hon stannar med mannen. 
    Det är ju just det hon skulle göra eftersom storleken har betydelse för henne.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:50:58 följande:
    Är du helt blåst. 

Självklart skall hon inte ljuga och låtsas som att det är hon som är slapp och att det är hennes fel när det är killen som är för klent utrustade. 
    Varför skulle hennes självförtroende försämras ifall hon skulle skylla på sig själv?
    Hon vet ju om att det är en lögn. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Besviken på hans penis