• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (s) skrev 2024-11-02 18:34:29 följande:

Vad bra att du citerade så alla får se mitt svar som du anmäldeDrömmer

Nej, det handlade om hur du uttrycker dig om andra människors kroppar. Låtsas vara mogen du...jättetråkigt att du inte ser felet.

Nu är du mer än lovligt snurrig. Jag har inte anmält något inlägg. De enda inlägg jag anmäler är kontaktannonser och kontaktsökande inlägg. Vad är det för fel att ha preferenser. Jag gillar inte små snoppar är det något fel med det. Du får ha Vilks preferenser och önskemål du vill och jag har mina. 
  • Anonym (Man 9)

Ja du får skriva de innan va du har för krav !

• Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
    Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

Ingen minns en fegis, fråga om du får ta ditt ex penis och sy fast den på nya killen.
  • Anonym (M2)
    Anonym (M) skrev 2024-11-02 14:32:07 följande:
    Skojar du....? Jo, den personen har väldigt mycket medel. Jag har varit med så pass många killar att jag kan garantera att det knappast rör sig om tur att i princip samtliga jag har träffat har ungefär de dimensionerna.
    Medel är runt 12 cm. Har han 14 cm så har han alltså grövre än medel. Vad är konstigt med det? Jag litar betydligt mer på vetenskapliga studier än dina uppskattningar av folk du legat med. 
  • Anonym (s)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 18:44:07 följande:
    Nu är du mer än lovligt snurrig. Jag har inte anmält något inlägg. De enda inlägg jag anmäler är kontaktannonser och kontaktsökande inlägg. Vad är det för fel att ha preferenser. Jag gillar inte små snoppar är det något fel med det. Du får ha Vilks preferenser och önskemål du vill och jag har mina. 
    Nej, det handlar inte om storlek utan språkbruk.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (s) skrev 2024-11-02 19:19:12 följande:
    Nej, det handlar inte om storlek utan språkbruk.
    Vad är det för fel på mitt språkbruk.

Personligen tycker jag att man skall kalla en spade för en spade, en snopp för en snopp och en kuk för en kul. Vill du använda förskönande omskrivningar på små snoppar så får du gärna göra det men förvänta dig inte att jag kommer att använda dina förskönande omskrivningar. 
  • Anonym (Jag)

Kan förstå din besvikelse. Jag har nyligen träffat en man och även om hans storlek är okej så har han svårt att behålla ståndet. Vi gör mycket annat härligt och gan slickar som en gud! Men jag saknar att bli ordentligt knullad och nu efter några månader börjar det bli jobbigt.

Och givetvis har storleken betydelse. Det skriver/tycker jag inte för att vara elak, det bara är så.

• Anonym (M)
    Anonym (M2) skrev 2024-11-02 19:15:39 följande:
    Medel är runt 12 cm. Har han 14 cm så har han alltså grövre än medel. Vad är konstigt med det? Jag litar betydligt mer på vetenskapliga studier än dina uppskattningar av folk du legat med. 
    12 cm i omkrets är rätt snålt tilltaget så jag antar att jag har haft tur som träffat så otroligt många välutrustade karlar.
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)

Det är därför jag vill ha sex fort, och eventuellt dejta sen. Det är så otroligt viktigt att sexet funkar.

• Anonym (Rurik)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:49:36 följande:
    Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
    Precis som kvinnor är vad gäller storleken på brösten....
    Om du tänker på honom som en smalis som du beskrev honom i din TS är det nog bättre att ni går isär eftersom det är ett större problem än hans personlighet. Det är ju uppenbart. Annars hade du inte skrivit tråden. Bara BS att vill "gnälla av dig lite".
    Men du kan ju lägga upp det lite snyggt med en vit lögn och säga att din vagina är för slapp för att kunna "bearbeta" hans fina kuk och att det i långa loppet är bäst att gå isär. Du slipper "smalisen" och han kan gå vidare i livet med en intakt självkänsla. Win-win för båda. 
Svar på tråden Besviken på hans penis