Inlägg från: Anonym (Rurik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rurik)

Besviken på hans penis

juhgkn skrev 2024-11-02 11:49:36 följande:
    Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
    Precis som kvinnor är vad gäller storleken på brösten....
    Om du tänker på honom som en smalis som du beskrev honom i din TS är det nog bättre att ni går isär eftersom det är ett större problem än hans personlighet. Det är ju uppenbart. Annars hade du inte skrivit tråden. Bara BS att vill "gnälla av dig lite".
    Men du kan ju lägga upp det lite snyggt med en vit lögn och säga att din vagina är för slapp för att kunna "bearbeta" hans fina kuk och att det i långa loppet är bäst att gå isär. Du slipper "smalisen" och han kan gå vidare i livet med en intakt självkänsla. Win-win för båda. 
  • Anonym (Rurik)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 20:12:06 följande:
    Varför skall hon lägga problemet på sig själv. Finns inget som säger att hon har en slapp vagina. Är otroligt trött på töntar som tror att man har en slapp vagina bara för att man föredrar ordentliga kukar. 

Hon har inte det minsta ansvar för killens självfötronde om hon väljer att gå vidare i livet. 

Personligen tycker jag att ärlighet är att föredra. Bara att ge killen falska förutsättningar att lägga skulden på att TS är slapp bättre att han få klart för sig att för mig är du för klent utrustade men att det säkert finns tjejer som andra den vara tillräcklig. 
    OK. Då kanske ni tjejer ska börja med en annan approach? "Namn och storlek, tack". Då kan ni dissa killen direkt om det inte passar och det innan det har kommit in djupare känslor i det hela. 
  • Anonym (Rurik)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

Bra. Ärlighet från första början är det bästa. Personligheten är förstås viktig, men har man preferenser även på det sexuella planet som man anser viktiga för att ett förhållande ska funka måste vara öppen med det från början. Det gäller både killar och tjejer.
Svar på tråden Besviken på hans penis