• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.

Haha förljugen skyddsängel för småkokade killar, den rollen vill jag ha! 

och sen vill jag ha sex med stora kukar i smyg som förbjuden frukt eller fetisch med mån som gillar att göra helikoptern! 

• Anonym (dig det är fel på?)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
    Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

Tänk om det är ditt muffhål som är för stort?
    Har du barn sedan tidigare som gjort att du utvidgats? 
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
    Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hopp) skrev 2024-11-02 22:18:13 följande:

Haha förljugen skyddsängel för småkokade killar, den rollen vill jag ha! 

och sen vill jag ha sex med stora kukar i smyg som förbjuden frukt eller fetisch med mån som gillar att göra helikoptern! 

Det är inte speciellt avancerat. 
    Det enda hon behöver göra är att inte säga varför hon gjorde slut. 
  • Anonym (Du är)
    Det är inte avancerat precis nu. 
    Du verkar missa som sagt att det finns något som heter "vita lögner". 
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:22:43 följande:
    Det är inte speciellt avancerat. 
    Det enda hon behöver göra är att inte säga varför hon gjorde slut. 
    Hon kan väl annars säga att det var pga den är bajslukten från munnen tex.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:09:16 följande:
    Tänker du liknade även för andra saker? 
    Självklart. Att lägga problem där som hör hemma är självklart och man skall absolut inte ta ansvar för saker som är andras problem att hantera. Min bröst och min kroppsform är något jag hanterar på samma sätt som en kille med en lite snopp får hantera det. Inte mitt problem om en kille har en liten snopp och inget jag under någon som helst omständighet kommer att kalla att jag är slapp eller har fuskat med knipövningar. Har en kille en  liten snopp så har han en liten snopp och det är inget jag på minsta sätt kommer skönskriva som att jag är slapp. 

Är så jävla trött på att killar med små snoppar skall skyddas från verkligheten till varje pris och felet läggs på att kvinnor är för slappa. 
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:19:07 följande:
    Oavsett storleken på ens eget hål så torde det kännas mer med en stor penis än en liten. Sen har vi också den visuella delen
  • Anonym (Du är)
    Der ändå du eller hon behöver göra är att använda tiden som ni sa till mannen att ni vill vill göra slut pågrund av hans penisstorlek till att hitta på en förklaring eller att ni inte säger något alls. 
  • Anonym (Aj som fan..)
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:19:07 följande:
    Har inget med saken att göra alls. Har haft ex som inte fått barn och var jävligt tajt. En annan  med ett barn var ..... "normal" och nästa med tre barn och blev sjöblöt när hon var kåt, som att knulla en soppåse full med vaselin.
    Min nuvarande har också tre barn men har kört knipövningar för sin egen skull (inkontinens) och är hur tajt som helst vid 56.
    Jag inbillar mig att jag är "normal-tjock", haha
Svar på tråden Besviken på hans penis