Inlägg från: Anonym (dig det är fel på?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dig det är fel på?)

Besviken på hans penis

juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
    Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

Tänk om det är ditt muffhål som är för stort?
    Har du barn sedan tidigare som gjort att du utvidgats? 
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:38:06 följande:
    Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-02 22:20:51 följande:
    Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.

Hon behöver självklart inte säga något om orsaken till varför hon väljer att gå vidare men hon skall självklart inte lägga skulden på sig själv och att hon är för slappa som idioter på detta forum föreslår. 

Bör dock tilläggas att jag haft ett antal efterhängsna idioter i mitt liv som inte fattat ett vänligt men bestämt att det är slut och det kommer aldrig att bli vi två, i dessa lägen är brutal ärlighet gällande små snoppar och min preferens för rejäla kukar otroligt effektivt.
    Om man väljer att lämna en partner för att den har för litet eller för stort könsorgan, då är man nog inte mycket till partner att ha kan jag tycka. Tur för den andra personen med "missanpassat" könsorgan att det sker så tidigt. 

Relationer ska vila på andra grunder. Orgasm kan man få utan en partner vilken minut som helst, 3 gånger om dagen minst. 
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:44:26 följande:
    Vill du vara vänlig att skruva detta inlägg på begriplig svenska.
    Hur värdelös är man inte på en skala 1-10 om man reducerar sin partner till ett könsorgan? Måste vara helt tom, inte i behov av intellektuellt utbyte, närhet och ett djup utan bara yta. 
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:53:23 följande:
    Jävlar vad roligt du är.
    Det är alltså enligt din logik en liten sak att säga att man är slapp men en stor sak att erkänna för sig själv och omgivningen att man har en liten snopp.
    .
    Varför ska man öht hacka ner på nått som någon inte har möjlighet att påverka eller ens ska behöva påverka?

Om en kvinna har för stort hål, ska man dumpa henne då?
    Om en kvinna har för små bröst och ser platt ut, ska man dumpa henne då?
    Om en kille har för stor eller liten kuk, ska man dumpa honom då?
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:56:14 följande:
    Frågan är hur obegåvade man är om man inte inser att ett tillfredställande sexliv är i en viktig del i en relation. 
    Det går att tillfredsställa på 100 olika sätt om det nu är problemet. 

Gift dig med en 39 cm lång vibrerande dildo, den kommer nog överträffa de flesta män. Sedan kan du och dildon titta på film tillsammans, gå på bo tillsammans. Du kan ta med den när du ska ut och resa. Det blir väl super? 
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:58:55 följande:
    Varför skall man inte lämna en relation om den inte är tillfredställande. 
    Orgasmer och att framkalla sköna känslor för underlivet går att tillfredsställa på 100 olika sätt för både män och kvinnor. Både när de har sex individuellt men också tillsammans. 

Om din definition av en tillfredsställande relation är storleken på ett könsorgan så är mitt stalltips att du köper dig en dyr och härlig vibrerande dildo. Tror den bäst kommer fylla dina mål i livet. Du och den har nog ungefär samma intellektuella förmåga. 
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 23:09:05 följande:
    Där bevisade du återigen på vilken mental nivå du befinner dig. 

Att ha ett samlag med en man är något helt annat än att se på porrfilm och onanera med en dildo. 

Ett bra samlag kräver en man som gör mig kåt och då behövs det en ordentlig kuk som gör mig upphetsad och ett bra samlag kräver också en riktig kuk för att vara tillfredställande och ge dom djupa orgasmer jag mår bra av.  Blir inte kåt av små snoppar och dom ger inte ett tillfredställande sexliv hur svårt kan det vara att förstå något så enkelt 
    Jag har fattat att du mår bra av det, ingen fara, Och det är helt okej att din definition av ett bra förhållande är en stor kuk. Det är din nivå och det som just ditt intellekt kräver. Inget fel i det. Vi är alla olika. Att du har samma karaktär som en stor kuk är helt okej. 

Men jag skulle inte ta i dig med tång. Oavsett om du är den snyggaste kvinnan i Sverige. Fysisk attraktion och sex är självklart en del av det, men för mig är ett förhållande så mycket mer. Sexet går att jobba på i 99 fall av 100. 
Svar på tråden Besviken på hans penis