• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:00:55 följande:
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
    För att dom flesta tjocka damer inte är nöjda med sina kroppar. Men jag håller med om att man måste få uttrycka olika preferenser, allt från stort paket till smala eleganta damer.
  • juhgkn
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 14:08:21 följande:
    För att dom flesta tjocka damer inte är nöjda med sina kroppar. Men jag håller med om att man måste få uttrycka olika preferenser, allt från stort paket till smala eleganta damer.
    Ja. Och det är mycket synd. Skönheten ligger i betraktarens öga och har inget med människovärdet att göra. 

Jag tycker till exempel inte att killar med små kukar är mindre värda som personer. Det är inte det som är grejen alls. Grejen är att för mig har storleken betydelse. Den är inte allt, men den har betydelse.
  • Anonym (Du är)
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
    För det har en mindre betydelse ifall en kvinna är smal eller fet jämfört med penisstorleken. 
    Det är inte helt omöjligt att gå från fet till smal
  • Anonym (C)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:04:16 följande:
    Det tycker jag absolut är ok.
    Men krav är att ta i. Jag kommer som sagt inte kräva att han genomgår en penisförstoring annars är det slut. Jag bara luftar att jag önskar att den var grövre. 
    Du menar på allvar att du nöjer dig med honom??
  • Anonym (Du är)
    Föredra är inte samma sak som när man ogillar något, någon som föredrar exempelvis smala kvinnor före feta kvinnor kan fortvarande tycka feta kvinnor är attraktiva. 
  • juhgkn

Och för övrigt bara så ni vet så är han inte dålig i sängen. Tvärtom är han en av de bästa jag haft. Det är bara det att jag ibland saknar den där känslan av att bli riktigt uppfylld. 

• Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 14:08:21 följande:
    Det finns inget som motsvarar småsnoppar för kvinnor 
  • juhgkn
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 14:27:59 följande:
    Föredra är inte samma sak som när man ogillar något, någon som föredrar exempelvis smala kvinnor före feta kvinnor kan fortvarande tycka feta kvinnor är attraktiva. 
    Jag håller med. Jag känner inget hat mot små kukar. Men om jag fick välja så skulle jag välja en stor.
  • Anonym (Wtf)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:31:34 följande:
    Jag håller med. Jag känner inget hat mot små kukar. Men om jag fick välja så skulle jag välja en stor.
    Du får välja men gör det inte.
  • Anonym (Buhu)
    juhgkn skrev 2024-11-03 13:50:21 följande:
    Varför är det alltid att tjejen har blivit slapp när penisstorlekar kommer på tal? Om en kille har en pytteliten 4 cm lång kuk smal som en tändsticka, inte fan känns den hur tight man än är. Ok?
    Pröva att jämföra lite olika storlekar där bak så kommer du förstå vad jag menar. 

Nu är det inte alls så illa med den här karln men har på riktigt varit med en annan som hade en minimal och det var helt enkelt inte roligt. Som att suga på en jättesmal prinskorv.

Du pratar om hans kuk som att den bara är till för att tillfredsställa dig. Jisses. Jag har varit med snubbar av alla möjliga storlekar och alltid hittat sätt som funkat för båda.

Ska man vara riktigt ärlig så är kukens absolut främsta styrka att den är skön för den som bär på den. Den kan också vara trubbig att tillfredsställa mig rent fysiskt. I princip alltid är det skönare när någon vet hur de använder sina händer, munnar etc än själva kuken.

Sedan tycker jag att kuken är jättehärlig på sitt sätt. Jag älskar att se på den, röra vid den eller suga av den. Men, för mig är det då viktigare att han är ren och hygienisk än stor. Och oavsett storlek så kommer reaktionerna från hans sida vara ganska... snarlika.

Plus, en som är mindre... är lite lättare att få ner i halsen. Testa det så får du se om han skriker herrens namn. ;)

Svar på tråden Besviken på hans penis