• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Buhu)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

Det där låter som ett väldigt bra sätt att skrämma bort killar på. Gissar att du är singel?

• Anonym (Rurik)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

Bra. Ärlighet från första början är det bästa. Personligheten är förstås viktig, men har man preferenser även på det sexuella planet som man anser viktiga för att ett förhållande ska funka måste vara öppen med det från början. Det gäller både killar och tjejer.
  • Anonym (Ellie)

Förstår inte problemet! Kvinnor får orgasm av klitorisstimulans, alltså oralsex eller smeksex eller att kvinnan eller mannen smeker kvinnan under samlaget. Vad spelar då storleken för roll??????? Dom sexleksaker som säljs mest för kvinnor är vibratorer och womanizer för klitorisstimulans och inte dildosar för penetration. Kan någon kvinna som skriver här att dom vill ha en viss storlek på snoppen förklara för mej varför när det ändå inte är den som ger orgasm!!!

• Anonym (M)

Jaha ts, nu är jag tillbaka efter en natt med en ny penis. Grovleken helt ok, men pga längden knappt märkbar ändå (så tvärtemot ditt bekymmer men fortfarande inte kul). Himla synd... Han är turligt nog grymt bra på andra saker :) Vi kommer att ses bara ett kort tag, men att ha det så här i längden? Tveksamt om man kan leva med det. Livet är för kort för halvdant sex som inte gör en riktigt nöjd.

• Anonym (M)
    Anonym (Ellie) skrev 2024-11-03 17:29:08 följande:

Förstår inte problemet! Kvinnor får orgasm av klitorisstimulans, alltså oralsex eller smeksex eller att kvinnan eller mannen smeker kvinnan under samlaget. Vad spelar då storleken för roll??????? Dom sexleksaker som säljs mest för kvinnor är vibratorer och womanizer för klitorisstimulans och inte dildosar för penetration. Kan någon kvinna som skriver här att dom vill ha en viss storlek på snoppen förklara för mej varför när det ändå inte är den som ger orgasm!!!

För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 16:50:51 följande:

Det där låter som ett väldigt bra sätt att skrämma bort killar på. Gissar att du är singel?

Verkligen inte. Har aldrig haft några störte problem med att hitta män.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:36:21 följande:

Jaha ts, nu är jag tillbaka efter en natt med en ny penis. Grovleken helt ok, men pga längden knappt märkbar ändå (så tvärtemot ditt bekymmer men fortfarande inte kul). Himla synd... Han är turligt nog grymt bra på andra saker :) Vi kommer att ses bara ett kort tag, men att ha det så här i längden? Tveksamt om man kan leva med det. Livet är för kort för halvdant sex som inte gör en riktigt nöjd.

Du snackar som penis vore en egen varelse 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:40:12 följande:
    För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:45:47 följande:
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
    Och var fick du det ifrån? Du har ingen aning om hur jag varken ser eller behandlar män. Att berätta om mina upplevelser är fakta och har inget att göra med hur jag ser andra.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:44:32 följande:
    Du snackar som penis vore en egen varelse 
    Nej. Det är en fysisk beskrivning av en kroppsdel.
Svar på tråden Besviken på hans penis