• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 20:13:50 följande:
    Du kan ha rätt..
    För det är inte fetman man har sex med utan en slida och en penis vanligen. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 20:17:01 följande:
    För det är inte fetman man har sex med utan en slida och en penis vanligen. 
    Jo, men penisen har kanske svårt att göra sitt jobb om det visuella inte uppskattas?
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 21:25:05 följande:
    Jo, men penisen har kanske svårt att göra sitt jobb om det visuella inte uppskattas?
    Eller om för mycket fetma är i vägen. Och är penisen liten så blir det ännu svårare 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 21:25:05 följande:
    Självklart är det så och det fungerar på samma sätt för mig att jag inte blir kåt på små snoppar och blir jag inte kåt så blir det inte något bra sex och vaginala och speciellt orgasmer där livmodertappen är inblandad kräver helt enkelt en viss storlek för att det skall fungera. Samma sak som med det visuella så är det också en helt annan känsla att leka med ett rejält organ än med en sliten snopp.

För mig så är det också så att jag kan initialt bli attraherad av en man men förälskad blir jag av bra sex och rätt personkemi. En man med en modell mindre kan självklart vara attraktiv, trevlig och på många sätt intressant men jag blir inte förälskad om inte sexet är tillfredställande. Nu har jag turen att vara gift med en intelligent, rolig, omtänksam och välutrustad man och när vi träffar par och extra killar så kontrollerar vi självklart storleken via bilder eller videolänk. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-04 21:50:29 följande:
    Självklart är det så och det fungerar på samma sätt för mig att jag inte blir kåt på små snoppar och blir jag inte kåt så blir det inte något bra sex och vaginala och speciellt orgasmer där livmodertappen är inblandad kräver helt enkelt en viss storlek för att det skall fungera. Samma sak som med det visuella så är det också en helt annan känsla att leka med ett rejält organ än med en sliten snopp.

För mig så är det också så att jag kan initialt bli attraherad av en man men förälskad blir jag av bra sex och rätt personkemi. En man med en modell mindre kan självklart vara attraktiv, trevlig och på många sätt intressant men jag blir inte förälskad om inte sexet är tillfredställande. Nu har jag turen att vara gift med en intelligent, rolig, omtänksam och välutrustad man och när vi träffar par och extra killar så kontrollerar vi självklart storleken via bilder eller videolänk. 
    Jag förstår absolut! Man har olika premisser och önskemål. Det är ok.
  • Anonym (Anonym)

Nyfiken, ni kvinnor som gillar grova penisar.  Behöver den vara grov hela vägen. Eller räcker det att den är grov vid roten ?

• Anonym (Lycklig Q)
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-04 19:33:32 följande:

Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller,

Jag blir faktiskt förvånad över att så många kvinnor är så fixerade vid storleken,

Jag tror att du behöver läsa trådens inlägg en gång till?

Jag har läst alla inlägg och jag kan inte hitta belägg för det där som du påstår.

Visa gärna med inläggens nummer, och citat, så att jag och alla andra också kan hitta det där som du påstår.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 08:53:05 följande:

Nyfiken, ni kvinnor som gillar grova penisar.  Behöver den vara grov hela vägen. Eller räcker det att den är grov vid roten ?

Nej, att den är tjockast i övergången mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre, roten har liten betydelse. Gärna ett grovt och ådrigt skaft också.  Det är vad jag tycker.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 08:53:05 följande:

Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-11-05 11:03:42 följande:
    Nej, att den är tjockast i övergången mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre, roten har liten betydelse. Gärna ett grovt och ådrigt skaft också.  Det är vad jag tycker.
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Intressant.  Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen?  Eller är det felaktigt?
Svar på tråden Besviken på hans penis