• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Malin)

Hoppas verkligen att inga unga osäkra killar läser tråden, de kan ju bli knäckta för livet! Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller, en ovanlig kombination irl. Jag blir faktiskt förvånad över att så många kvinnor är så fixerade vid storleken, något som män inte kan påverka. Om ni vore representativa för vårt kön skulle de flesta män och kvinnor vara singlar och mänskligheten riskera dö ut.

Så jag vill bara säga att ni killar duger som ni är, de flesta kvinnor är inte Size Queens utan fullt kapabla att njuta av sex med vanliga män!

• Anonym (Man)
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-04 19:33:32 följande:

Hoppas verkligen att inga unga osäkra killar läser tråden, de kan ju bli knäckta för livet! Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller, en ovanlig kombination irl. Jag blir faktiskt förvånad över att så många kvinnor är så fixerade vid storleken, något som män inte kan påverka. Om ni vore representativa för vårt kön skulle de flesta män och kvinnor vara singlar och mänskligheten riskera dö ut.

Så jag vill bara säga att ni killar duger som ni är, de flesta kvinnor är inte Size Queens utan fullt kapabla att njuta av sex med vanliga män!

Jag tror inte att så många tar åt sig faktiskt, det är ju bara preferenser. Dessutom skulle jag gissa att några kvinnor manar på rejält med storleken på killar eftersom dom känt sig dissade i någon vikttråd eller liknande tidigare och vill ge igen.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 19:42:26 följande:
    Jag tror inte att så många tar åt sig faktiskt, det är ju bara preferenser. Dessutom skulle jag gissa att några kvinnor manar på rejält med storleken på killar eftersom dom känt sig dissade i någon vikttråd eller liknande tidigare och vill ge igen.
    De ger mer igen jämfört med hur männen behandlade dom. 
    En kvinna i tråden erkände att hon hade en man som hade stor kuk när hon är fet. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 19:42:26 följande:
    Det är såklart dåligt när kvinnor blir behandlad dåligt för sitt utseende men det är tydligt att feta kvinnor har i allmänhet en fördel jämfört med män med småsnoppar 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 19:54:50 följande:
    De ger mer igen jämfört med hur männen behandlade dom. 
    En kvinna i tråden erkände att hon hade en man som hade stor kuk när hon är fet. 
    Stackars man, snacka om att ha det, men ändå inte.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 19:55:51 följande:
    Det är såklart dåligt när kvinnor blir behandlad dåligt för sitt utseende men det är tydligt att feta kvinnor har i allmänhet en fördel jämfört med män med småsnoppar 
    Det blir svårt att mäta vem som har det värst av feta kvinnor och män med små snoppar. Men man kan mäta bitterheten och den är nog ungefär densamma.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 20:09:06 följande:
    Det blir svårt att mäta vem som har det värst av feta kvinnor och män med små snoppar. Men man kan mäta bitterheten och den är nog ungefär densamma.
    Det är tydligt att fetma har mindre betydelse än penisstorleken. 
    Dessutom är det inte helt omöjligt för någon att gå ned i vikt. 
    Fetman är mer visuellt medan penisen påverkar både sexet och det visuella. 
  • Anonym (Du är)
    Det är få personer som säger att smala kvinnor är välutrustade. 
    Man snackar som penisar är ett redskap. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 20:12:24 följande:
    Det är tydligt att fetma har mindre betydelse än penisstorleken. 
    Dessutom är det inte helt omöjligt för någon att gå ned i vikt. 
    Fetman är mer visuellt medan penisen påverkar både sexet och det visuella. 
    Du kan ha rätt..
  • Anonym (Du är)
    Det är tydligt att feta kvinnor har det lättare generellt sett än män med småsnoppar. 
    Män brukar vara intresserad i fler kvinnor än vad kvinnor är för männen. 
    Kvinnor brukar ha bättre valmöjligheter jämfört med männen. 
    Det är inte helt omöjligt att gå ned i vikt som sagt. 
    Penisen kan påverka både sexet och det visuella medan Fetman hos kvinnor påverkar mer det visuella än just sexet. 
Svar på tråden Besviken på hans penis