• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • juhgkn
    Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 14:38:05 följande:

Du pratar om hans kuk som att den bara är till för att tillfredsställa dig. Jisses. Jag har varit med snubbar av alla möjliga storlekar och alltid hittat sätt som funkat för båda.

Ska man vara riktigt ärlig så är kukens absolut främsta styrka att den är skön för den som bär på den. Den kan också vara trubbig att tillfredsställa mig rent fysiskt. I princip alltid är det skönare när någon vet hur de använder sina händer, munnar etc än själva kuken.

Sedan tycker jag att kuken är jättehärlig på sitt sätt. Jag älskar att se på den, röra vid den eller suga av den. Men, för mig är det då viktigare att han är ren och hygienisk än stor. Och oavsett storlek så kommer reaktionerna från hans sida vara ganska... snarlika.

Plus, en som är mindre... är lite lättare att få ner i halsen. Testa det så får du se om han skriker herrens namn. ;)

Ja, det är den ju? Vad ska jag annars ha den till? Använda som såsslev?

Sen har jag aldrig påstått att det enbart är kuken som räknas. Enbart en gigantisk kuk gör ingen glad.

En man med elefantpenis som bara ligger där och juckar är ju urtrist. Då kan man ju lika gärna titta på färg som torkar. Han måste veta vad han gör också, med mun och händer. Det vet den här. Med råge.

Men ibland saknar jag som sagt känslan av att bli kn*llad. Jag är en tjej som gillar det. Och jag gillar stora kukar. Så enkelt är det.
  • Anonym (Buhu)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:54:12 följande:
    Ja, det är den ju? Vad ska jag annars ha den till? Använda som såsslev?
    Det låter mer som att du är en person som kräver mycket från din partner och inte ger något tillbaka, om du bara ser kuken för din egna njutning (fastän han själv kan njuta enormt mycket av den)...
  • Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:18:10 följande:
    Ja. Och det är mycket synd. Skönheten ligger i betraktarens öga och har inget med människovärdet att göra. 

Jag tycker till exempel inte att killar med små kukar är mindre värda som personer. Det är inte det som är grejen alls. Grejen är att för mig har storleken betydelse. Den är inte allt, men den har betydelse.
    Jag tänker samma. Men det anses toxiskt att prata små fallosar och övervikt hos kvinnor, när det egentligen bara är preferenser. 
  • Anonym (Rurik)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 20:12:06 följande:
    Varför skall hon lägga problemet på sig själv. Finns inget som säger att hon har en slapp vagina. Är otroligt trött på töntar som tror att man har en slapp vagina bara för att man föredrar ordentliga kukar. 

Hon har inte det minsta ansvar för killens självfötronde om hon väljer att gå vidare i livet. 

Personligen tycker jag att ärlighet är att föredra. Bara att ge killen falska förutsättningar att lägga skulden på att TS är slapp bättre att han få klart för sig att för mig är du för klent utrustade men att det säkert finns tjejer som andra den vara tillräcklig. 
    OK. Då kanske ni tjejer ska börja med en annan approach? "Namn och storlek, tack". Då kan ni dissa killen direkt om det inte passar och det innan det har kommit in djupare känslor i det hela. 
  • Anonym (mansperson)

Men herregud, hur känsligt kan det vara att kvinnor kan ha preferenser? Det är väl klart att många inte tycker det inte är så kul med en pytteliten kuk, men det är också klart att det kan vägas upp för många kvinnor. Att vi har preferenser är inget konstigt, det är bara naturligt. Det är såklart tråkigt om man då är klent utrustad vilket gör att en del kvinnor väljer bort en, precis som att det måste vara tråkigt att vara väldigt kort som man, eller väldigt tjock eller väldigt ful eller någonting annat. Livet är inte rättvist och man får göra det bästa av det med det man har, men att sitta och gnälla på att andra har sina preferenser är bara omoget och onödigt.

• Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 23:29:11 följande:
    Skrattretande, fyller snart 60 och har haft sex med kvinnor sedan jag var 13 och med män sedan jag var 15 så jag vet mycket väl vad jag blir kåt av och vad jag behöver för ett fungerande sexliv. Små snoppar är inte en del av mitt sexliv och det har jag vart klar över i över 40 år. Kom inte med goda råd och någon form omogen livserfarenhet. Jag vet mycket väl vad söker och mår bra av ock är sedan drygt 15 år gift med en rejält utrustad man och är aktiv både som swinger, tantriker och aktiv på BDSM-scenen så jag vet vad jag vill, vad jag söker och ser självklart till att ha ett sexliv jag njuter av.

Jaha är du så pass. Själv är jag också äldre egentligen men trodde på sättet du uttrycker dig att du var sådär mellan 18-24 år så jag ville inte skrämmas med min ålder.

och utifrån det du förklarar om ditt sexliv/vardag så förstår jag att sex är en annan sak för dig än för tex mig. Jag går igång på det heta en människa blir genom sitt varande när allt blir tydligt vem det är. Jag skulle tex inte gå igång på läder och piska, då skulle jag bara börja skratta, finner inget som helst hett med det.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Rurik) skrev 2024-11-03 16:24:56 följande:
    OK. Då kanske ni tjejer ska börja med en annan approach? "Namn och storlek, tack". Då kan ni dissa killen direkt om det inte passar och det innan det har kommit in djupare känslor i det hela. 

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

Och skulle förtydliga att jag tycker fler kvinnor borde kolla upp det i början innan man ses om man har sina krav eller preferenser. Det blir bättre för alla.
  • Anonym (Buhu)
    Anonym (mansperson) skrev 2024-11-03 16:34:28 följande:

Men herregud, hur känsligt kan det vara att kvinnor kan ha preferenser? Det är väl klart att många inte tycker det inte är så kul med en pytteliten kuk, men det är också klart att det kan vägas upp för många kvinnor. Att vi har preferenser är inget konstigt, det är bara naturligt. Det är såklart tråkigt om man då är klent utrustad vilket gör att en del kvinnor väljer bort en, precis som att det måste vara tråkigt att vara väldigt kort som man, eller väldigt tjock eller väldigt ful eller någonting annat. Livet är inte rättvist och man får göra det bästa av det med det man har, men att sitta och gnälla på att andra har sina preferenser är bara omoget och onödigt.

Självklart får alla kvinnor ha preferenser, men det blir också en närmast omöjlig diskussion. Vad finns det ens att prata om?

Hade jag varit i en sådan sits, dvs att jag varit missnöjd med hans storlek och till följd startat en tråd på ett internetforum, hade jag nog försökt vara lite lösningsorienterad.

Annars är det nog enklare att göra slut och ta nästa bästa snubbe. Att ändå starta en tråd blir ju bara... Ja, bekräftelsebehov kanske?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 16:38:19 följande:
    Självklart får alla kvinnor ha preferenser, men det blir också en närmast omöjlig diskussion. Vad finns det ens att prata om?

Hade jag varit i en sådan sits, dvs att jag varit missnöjd med hans storlek och till följd startat en tråd på ett internetforum, hade jag nog försökt vara lite lösningsorienterad.

Annars är det nog enklare att göra slut och ta nästa bästa snubbe. Att ändå starta en tråd blir ju bara... Ja, bekräftelsebehov kanske?
    Håller faktiskt med. Att buhuhu-a på FL för att mannen har fel storlek påminner lite om hur incels beter sig. Är det viktigt så gör man slut och går vidare eller så försöker man hitta lösningar. Att buhuhu-a på FL är inget av dem.
Svar på tråden Besviken på hans penis