• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Buhu)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:40:12 följande:
    För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.

Du pratar om sex som att allt bara handlar om KIF? ("kuk i fittan").

Kuken är en magnifik källa till njutning, men den som har mest nytta av den är personen som bär på den. Det är något du aldrig kommer ifrån. Om du söker efter män som kan göra det skönt för dig med sin kuk så lär du få leta länge, just eftersom den av sin natur är så pass... trubbig.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett sexliv som var så centrerat kring KIF som det verkar vara för vissa här på familjeliv. Tycker ärligt talat synd om alla dessa kvinnor som tror att det är höjden av ett sexliv och som aldrig fått uppleva verkliga höjder, fysiska som psykiska, då de bara letar efter någon magisk kuk som troligtvis inte finns. Det skapar ganska värdelösa förutsättningar för alla inblandade och i slutändan lär man bara sitta där, själv och arg på att den där kuken som ska göra allt så skönt för en dyker upp som ett brev på posten.

• Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:45:47 följande:
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
    Det är förjävligt att vi män bara ses som sexobjekt och inte dom själsligt uppfyllda och unikt fina varelser vi är. *sagt med gråt i rösten*
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 18:08:40 följande:
    Det är förjävligt att vi män bara ses som sexobjekt och inte dom själsligt uppfyllda och unikt fina varelser vi är. *sagt med gråt i rösten*
    Vad kan man säga om kvinnors kroppar utan att det handlar om att kvinnor är sexobjekt?
    Det låter som du har sex med penisar och inte män med penisar när du uttrycker dig. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:49:57 följande:
    Nej. Det är en fysisk beskrivning av en kroppsdel.
    Det låter inte som du delar sexet med en människa utan med en penis. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:49:36 följande:
    Och var fick du det ifrån? Du har ingen aning om hur jag varken ser eller behandlar män. Att berätta om mina upplevelser är fakta och har inget att göra med hur jag ser andra.
    Det låter mer som du snackar som att manskroppen är till för din egna njutning. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 18:13:02 följande:
    Det låter inte som du delar sexet med en människa utan med en penis. 
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 18:13:54 följande:
    Det låter mer som du snackar som att manskroppen är till för din egna njutning. 
    Det är DU som tolkar det så. Sedan hade jag (naivt nog) en tanke om att sex skulle vara skönt och njutbart... Dumma mig.

• Anonym (Trötter)

Wow. Är det här den kvinnliga motsvarigheten till Pelle-trådar där alla kvinnor med BMI över 18 är obehagliga och feta?

Vad är det för fel på människor nuförtiden? Försök att se lite bortom ditt eget ego och behandla andra människor med en gnutta värdighet.

• Anonym (Sanna)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:45:47 följande:
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
    Äntligen lite jämställt även i sängen. Hur många gånger har jag inte fått höra att jag är tjock. Nu har problemet rättat till sej och gift sedan många år med en man som gillar kvinnliga kurvor. Vågar jag nämna att han också är välutrustad :)
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-03 19:57:24 följande:
    Äntligen lite jämställt även i sängen. Hur många gånger har jag inte fått höra att jag är tjock. Nu har problemet rättat till sej och gift sedan många år med en man som gillar kvinnliga kurvor. Vågar jag nämna att han också är välutrustad :)
    Snarare ojämställdhet i sängen för dig. 
    Han accepterade din övervikt men du bara accepterade en stor kuk. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-03 19:57:24 följande:
    Och enligt din historia så har penisstorleken större betydelse än vikten hos kvinnor 
Svar på tråden Besviken på hans penis