• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Lycklig Q)
    Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 17:59:59 följande:

Du pratar om sex som att allt bara handlar om KIF? ("kuk i fittan").

Kuken är en magnifik källa till njutning, men den som har mest nytta av den är personen som bär på den. Det är något du aldrig kommer ifrån. Om du söker efter män som kan göra det skönt för dig med sin kuk så lär du få leta länge, just eftersom den av sin natur är så pass... trubbig.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett sexliv som var så centrerat kring KIF som det verkar vara för vissa här på familjeliv. Tycker ärligt talat synd om alla dessa kvinnor som tror att det är höjden av ett sexliv och som aldrig fått uppleva verkliga höjder, fysiska som psykiska, då de bara letar efter någon magisk kuk som troligtvis inte finns. Det skapar ganska värdelösa förutsättningar för alla inblandade och i slutändan lär man bara sitta där, själv och arg på att den där kuken som ska göra allt så skönt för en dyker upp som ett brev på posten.

Jag tycker att du har fel och att du inte är det minsta vidsynt.

Jag och alla kvinnor som har skrivit i tråden önskar oss en magisk man.

Det har skrivits tidigare och det tål att upprepas;
    Ingen kvinna vill vara med en kuk. Oavsett kukens storlek, eller om den skulle vara magisk.
    Alla kvinnor vill vara med en man (alla hetero kvinnor).

Sedan att alla människor oavsett kön har preferenser, man har önskemål gällande vissa personliga egenskaper hos den mannen, det är en helt annan sak.
    Jag önskar få träffa en magisk man. Och jag har haft turen att få träffa en eller två. Hos den magiska mannen har jag önskemål (inte krav) om många olika personliga egenskaper, vissa egenskaper krävs nog för att han ska vara en magisk man för mig.

När det gäller just den delen av livet som handlar om sexlivet så har jag i tidigare inlägg beskrivit mitt önskemål om en personlig egenskap. För att sexlivet för mig ska vara fullkomligt tillfredsställande så behöver han vara välutrustad.

Men självfallet hänger inte hela livet eller hela relationen enbart på sexlivet.

Och självfallet hänger inte hela sexlivet enbart på om han är välutrustad eller inte.

Men en del i livet, en del som jag uppskattar och som jag önskar mig, är att ha ett bra och tillfredsställande sexliv, och inom sexlivet gillar jag och önskar mig att få orgasm genom penetration. För detta krävs att han är välutrustad.

Men om han i allt annat är denna magisk man, om han för mig skulle vara världens absolut bästa man på alla sätt, och jag skulle vara den bästa kvinnan för honom, men han inte skulle vara välutrustad, så skulle det självfallet finnas anledning för oss att tillsammans och gemensamt, på kärleksfullt sätt, finna konstruktiva lösningar gällande den "lilla" del som saknas i vår relation.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-04 08:44:53 följande:
    Du har delvis rätt. Men jag kan inte hålla med dig helt.
    För mig är det stor skillnad mellan slidorgasm och klitorisorgasm.

När jag var yngre och mindre erfaren kände jag inte till denna skillnad och jag hade nog endast fått uppleva klitorisorgasm.
    Nu har jag lärt mig att jag kan få slidorgasm av penetration.

Båda dessa typer av orgasmer är viktiga för mig. Jag vill inte vara utan någon av dem.
    För att en man ska kunna ge mig orgasm, den ena eller den andra så måste det vara en man som jag gillar, som har de personliga egenskaper som jag gillar och han måste veta hur han ska göra rätt för att det ska passa för mig.

Jag håller med dig om att sexleksaker för klitorisstimulans kan vara både kul och bra som omväxling.
    Däremot fungerar det inte för mig med de penetrerande leksaker jag har provat. Vid penetrerande sex, för att jag ska kunna njuta till klimax, i det fallet vill jag bara ha äkta vara, en riktig man som älskar med mig och att han är välutrustad. Då brukar det fungera utmärkt.

För att jag ska få orgasm genom penetrering är en av de personliga egenskaperna som behövs att han är välutrustad, i kombination med att han vet hur göra rätt eller att han är intresserad att tillsammans med mig lära sig hur han ska vara och göra för att det ska passa mig.
    Men om han inte är välutrustad så kan jag tyvärr inte komma av penetration enbart.
    Så i det fallet spelar storleken en avgörande roll för mig.

Då hoppas jag att du förstår problemet, sett ur min egen synvinkel då.
    Håller med om detta men vill också tillägga att för mig är det visuella viktigt. Blir helt enkelt kåt av se en rejäl kuk. 
  • Anonym (Lycklig Q)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-04 09:08:53 följande:
    Håller med om detta men vill också tillägga att för mig är det visuella viktigt. Blir helt enkelt kåt av se en rejäl kuk. 
    Ja, det håller jag med om.
    Rent visuellt, under förutsättning att kuken tillhör en man jag finner attraktiv, är det mycket mera attraktivt och tilltalar mig mycket mer att se en mycket stor erigerad kuk i jämförelse med att titta på en liten erigerad kuk.

Detta borde också de flesta män klara att förstå, särskilt eftersom män generellt påstås vara mer visuella än vi kvinnor.

Rent visuellt har man vissa preferenser, olika personer kan självfallet ha olika preferenser. Men jag är övertygad att rent visuellt föredrar näst intill alla kvinnor, alla visuella kvinnor, en stor framför en liten.
    Men sedan kan det kanske vara så att en del kvinnor inte bryr sig särskilt mycket om det visuella.

Jag förmodar att det är på ungefär samma sätt för många män, att rent visuellt betrakta kvinnokroppen, eller en eller flera kroppsdelar som man uppskattar på kvinnokroppen. Rent visuellt är jag övertygad att de allra flesta män kan känna att en kvinnokropp, eller någon del av en kvinnokropp, kan vara mer attraktiv och mer tilltalande än en annan.
    Även om skillnaden inte känns särskilt mycket rent fysiskt när man älskar med medvarandra.

Det visuella kan absolut öka upphetsningen.

Ett annat plus jag har lärt mig att jag gillar med en stor, som inte alls har med penetrationen att göra, som jag faktiskt också kan finna att det kan öka min upphetsning, är att med händer och mun leka med en större.
    För mig är känslan av kukens tyngd, och storlek, något som ökar min upphetsning när jag kelar med den och leker med den. Att känna dess avsevärda tyngd i mina händer, när det krävs två händer i stället för en, i kombination med det visuella, brukar absolut påverka min upphetsning i positiv riktning.
    För mig, alltså för min egen upplevelse, är skillnaden i känsla, och i upphetsning, betydande om jag leker och kelar med en stor i jämförelse med en liten eller en medel.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-04 09:08:53 följande:
     + 1    
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-04 11:31:22 följande:
    Ja, det håller jag med om.
    Rent visuellt, under förutsättning att kuken tillhör en man jag finner attraktiv, är det mycket mera attraktivt och tilltalar mig mycket mer att se en mycket stor erigerad kuk i jämförelse med att titta på en liten erigerad kuk.

Detta borde också de flesta män klara att förstå, särskilt eftersom män generellt påstås vara mer visuella än vi kvinnor.

Rent visuellt har man vissa preferenser, olika personer kan självfallet ha olika preferenser. Men jag är övertygad att rent visuellt föredrar näst intill alla kvinnor, alla visuella kvinnor, en stor framför en liten.
    Men sedan kan det kanske vara så att en del kvinnor inte bryr sig särskilt mycket om det visuella.

Jag förmodar att det är på ungefär samma sätt för många män, att rent visuellt betrakta kvinnokroppen, eller en eller flera kroppsdelar som man uppskattar på kvinnokroppen. Rent visuellt är jag övertygad att de allra flesta män kan känna att en kvinnokropp, eller någon del av en kvinnokropp, kan vara mer attraktiv och mer tilltalande än en annan.
    Även om skillnaden inte känns särskilt mycket rent fysiskt när man älskar med medvarandra.

Det visuella kan absolut öka upphetsningen.

Ett annat plus jag har lärt mig att jag gillar med en stor, som inte alls har med penetrationen att göra, som jag faktiskt också kan finna att det kan öka min upphetsning, är att med händer och mun leka med en större.
    För mig är känslan av kukens tyngd, och storlek, något som ökar min upphetsning när jag kelar med den och leker med den. Att känna dess avsevärda tyngd i mina händer, när det krävs två händer i stället för en, i kombination med det visuella, brukar absolut påverka min upphetsning i positiv riktning.
    För mig, alltså för min egen upplevelse, är skillnaden i känsla, och i upphetsning, betydande om jag leker och kelar med en stor i jämförelse med en liten eller en medel.
    För män så brukar det även handla om att de tänder på fler kvinnor visuellt.
    Det brukar vara lättare för en kvinna att ändra på det som anses avtändande. 

En person i tråden sa att hon är fet men ändå fick en man med en stor kuk. 
    Hur många män med småsnoppar får kvinnor med stora bröst? 
  • Anonym (Lycklig Q)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 11:49:58 följande:
    För män så brukar det även handla om att de tänder på fler kvinnor visuellt.
    Det brukar vara lättare för en kvinna att ändra på det som anses avtändande. 

En person i tråden sa att hon är fet men ändå fick en man med en stor kuk. 
    Hur många män med småsnoppar får kvinnor med stora bröst? 
    Jag har inte pratat något om förändring.
    Inte heller att jag skulle se att det finns behov eller vare sig önskemål eller krav på förändring.

Jag har pratat om vad som visuellt tilltalar mig och andra.
    Det naturliga är att man söker sig till det man finner tilltalande, man söker sig till någon som man är någorlunda kompatibel med.
    Detta gäller generellt och oavsett kvinnor eller män.
    Inte att man söker sig till någon och begär att någon visuellt ska förändra sig.

Det förekommer uppenbarligen att många män har önskemål om att en kvinna, eller många kvinnor generellt, ska förändra sina kroppar.

Jag har aldrig någon enda gång hört en enda kvinna uttrycka önskemål att en man, eller många män generellt, ska förändra storleken på sin kuk.

Om en man inte klarar skaffa sig möjlighet att träffa en kvinna med stora bröst (om det är vad han föredrar) så är jag övertygad att det först och främst är helt andra saker som styr än storleken på han snopp. 

Jag vidhåller det jag skrev i ett tidigare inlägg, och jag är övertygad att de flesta kvinnor generellt skulle hålla med mig:
    Men om han i allt annat är denna magisk man, om han för mig skulle vara världens absolut bästa man på alla sätt, och jag skulle vara den bästa kvinnan för honom, men han inte skulle vara välutrustad, så skulle det självfallet finnas anledning för oss att tillsammans och gemensamt, på kärleksfullt sätt, finna konstruktiva lösningar gällande den "lilla" del som saknas i vår relation.
  • Anonym (Anna)

Älskar man en person så spelar storleken ingen roll, faktiskt. Man löser det tillsammans om allt annat fungerar bra.
    Vill man ha en Kk så kan man hänga upp sig på petitesser.

• Anonym (köper inte grisen i säcken)
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-04 12:17:22 följande:

Älskar man en person så spelar storleken ingen roll, faktiskt. Man löser det tillsammans om allt annat fungerar bra.
    Vill man ha en Kk så kan man hänga upp sig på petitesser.

Så är det. Om sexet inte funkar så går jag vidare innan jag börjar älska mannen.
  • Anonym (C)
    Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-04 13:14:33 följande:
    Så är det. Om sexet inte funkar så går jag vidare innan jag börjar älska mannen.
    Och har man preferenser kring storlek så tar man reda på den infon innan man ses så slipper man mediokert sex.
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 13:28:10 följande:
    Och har man preferenser kring storlek så tar man reda på den infon innan man ses så slipper man mediokert sex.
    Det kan jag leva med, men är inte främst storleken som gör det mediokert för mig personligen 
Svar på tråden Besviken på hans penis