Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-04 09:08:53 följande:
Håller med om detta men vill också tillägga att för mig är det visuella viktigt. Blir helt enkelt kåt av se en rejäl kuk.
Ja, det håller jag med om.
Rent visuellt, under förutsättning att kuken tillhör en man jag finner attraktiv, är det mycket mera attraktivt och tilltalar mig mycket mer att se en mycket stor erigerad kuk i jämförelse med att titta på en liten erigerad kuk.
Detta borde också de flesta män klara att förstå, särskilt eftersom män generellt påstås vara mer visuella än vi kvinnor.
Rent visuellt har man vissa preferenser, olika personer kan självfallet ha olika preferenser. Men jag är övertygad att rent visuellt föredrar näst intill alla kvinnor, alla visuella kvinnor, en stor framför en liten.
Men sedan kan det kanske vara så att en del kvinnor inte bryr sig särskilt mycket om det visuella.
Jag förmodar att det är på ungefär samma sätt för många män, att rent visuellt betrakta kvinnokroppen, eller en eller flera kroppsdelar som man uppskattar på kvinnokroppen. Rent visuellt är jag övertygad att de allra flesta män kan känna att en kvinnokropp, eller någon del av en kvinnokropp, kan vara mer attraktiv och mer tilltalande än en annan.
Även om skillnaden inte känns särskilt mycket rent fysiskt när man älskar med medvarandra.
Det visuella kan absolut öka upphetsningen.
Ett annat plus jag har lärt mig att jag gillar med en stor, som inte alls har med penetrationen att göra, som jag faktiskt också kan finna att det kan öka min upphetsning, är att med händer och mun leka med en större.
För mig är känslan av kukens tyngd, och storlek, något som ökar min upphetsning när jag kelar med den och leker med den. Att känna dess avsevärda tyngd i mina händer, när det krävs två händer i stället för en, i kombination med det visuella, brukar absolut påverka min upphetsning i positiv riktning.
För mig, alltså för min egen upplevelse, är skillnaden i känsla, och i upphetsning, betydande om jag leker och kelar med en stor i jämförelse med en liten eller en medel.