Inlägg från: Anonym (köper inte grisen i säcken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)

Besviken på hans penis

Det är därför jag vill ha sex fort, och eventuellt dejta sen. Det är så otroligt viktigt att sexet funkar.

Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
    Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:19:07 följande:
    Tänk om det är ditt muffhål som är för stort?
    Har du barn sedan tidigare som gjort att du utvidgats? 
    Oavsett storleken på ens eget hål så torde det kännas mer med en stor penis än en liten. Sen har vi också den visuella delen

Nu var det din kommentar om storleken på hålet som mitt inlägg handlade om, har inte sagt något om vad som är en bra partner eller vad relationer ska ha för grunder.

Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:43:35 följande:
    Om man väljer att lämna en partner för att den har för litet eller för stort könsorgan, då är man nog inte mycket till partner att ha kan jag tycka. Tur för den andra personen med "missanpassat" könsorgan att det sker så tidigt. 

Relationer ska vila på andra grunder. Orgasm kan man få utan en partner vilken minut som helst, 3 gånger om dagen minst. m
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 23:02:33 följande:
    Orgasmer och att framkalla sköna känslor för underlivet går att tillfredsställa på 100 olika sätt för både män och kvinnor. Både när de har sex individuellt men också tillsammans. 

Om din definition av en tillfredsställande relation är storleken på ett könsorgan så är mitt stalltips att du köper dig en dyr och härlig vibrerande dildo. Tror den bäst kommer fylla dina mål i livet. Du och den har nog ungefär samma intellektuella förmåga. 
    Och alla är inte ute efter orgasmer. Orgasmer kan jag fixa själv. När det gäller sex med en man och känslan i mitt underliv så är det penisen och att mannen är uthållig som jag uppskattar personligen. Men har all respekt för att andra kanske njuter bäst av att mannen grejar med deras underliv på andra sätt.

Ska man resonera som du så kan man lika gärna säga att om mannen aldrig lyckas få en att komma så kan man istället köpa en vibrator som man delar sitt liv med.
    Tecum skrev 2024-11-03 13:27:33 följande:

Killar och män brukar anklagas för att vara fixerade vid storleken och hånas när de skriver trådar i ämnet. Nu kan vi konstatera att kvinnor är ännu mer fixerade vid storleken och att det påverkar deras sexliv mer än för männen. För vi får lika bra orgasmer med en liten som en stor...Flört

Sen undrar jag hur ni som söker en välutrustad man gör för att finna dem? Har ni testsex och sedan dumpar med ett svepskäl typ "jag har inte de rätta känslorna"? Eller skriver ni det på dejtingsidan? Eller frågar rent ut nästan direkt? 

Inte så svårt, nu har jag inte krav på just välutrustad, men har sex med mannen i början om jag är attraherad av honom. Man måste inte ange något skäl till att man inte vill ses mer, i synnerhet inte med nya bekantskaper.
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-04 12:17:22 följande:

Älskar man en person så spelar storleken ingen roll, faktiskt. Man löser det tillsammans om allt annat fungerar bra.
    Vill man ha en Kk så kan man hänga upp sig på petitesser.

Så är det. Om sexet inte funkar så går jag vidare innan jag börjar älska mannen.
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 13:28:10 följande:
    Och har man preferenser kring storlek så tar man reda på den infon innan man ses så slipper man mediokert sex.
    Det kan jag leva med, men är inte främst storleken som gör det mediokert för mig personligen 
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 21:25:05 följande:
    Jo, men penisen har kanske svårt att göra sitt jobb om det visuella inte uppskattas?
    Eller om för mycket fetma är i vägen. Och är penisen liten så blir det ännu svårare 
Svar på tråden Besviken på hans penis