Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Besviken på hans penis

Träffade en man med liknande kuk för några år sedan. Kommer ihåg hur besviken jag blev första gången. Jag var förtjust i honom så jag gav det en chans men jag kände att jag aldrig skulle kunna ha en relation med honom utan att träffa en man utanför så jag gjorde slut för jag ville inte vara otrogen. Trist för jag tror han förstod i alla fall delvis anledningen. Och jag tror han blivit dumpad för det tidigare. Synd att en så bra man ska bli så klent utrustad.

• Anonym (C)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:12:51 följande:
    Och den mannen hade troligen en genomsnittlig penis eller lite längre än genomsnittet 
    Längden var kanske genomsnittlig. Grovleken var långt under. Den smalaste jag någonsin stött på.
  • Anonym (C)
    juhgkn skrev 2024-11-03 13:38:43 följande:
    Jag trycker inte ned. Jag konstaterar enbart sanningen och vad jag föredrar.

Män som dissar små bröst bryr jag mig inte om, jaha, liksom. Alla har sina preferenser.
    Så om han inte uppfyller dina preferenser, varför gör du inte slut bara? Vad är problemet? Varför dra ut på det oundvikliga?
  • Anonym (C)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:04:16 följande:
    Det tycker jag absolut är ok.
    Men krav är att ta i. Jag kommer som sagt inte kräva att han genomgår en penisförstoring annars är det slut. Jag bara luftar att jag önskar att den var grövre. 
    Du menar på allvar att du nöjer dig med honom??
  • Anonym (C)
    Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-04 13:14:33 följande:
    Så är det. Om sexet inte funkar så går jag vidare innan jag börjar älska mannen.
    Och har man preferenser kring storlek så tar man reda på den infon innan man ses så slipper man mediokert sex.
Svar på tråden Besviken på hans penis