• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hopp) skrev 2024-11-02 23:16:31 följande:
    Med all respekt, förstår mycket väl att du känner så. Har själv fungerat så, tro mig! Men nu når jag passerat 40 år så har jag hunnit inse att det faktiskt inte behöver vara så. 
    nya insikter som jag inte gjort mig otillgänglig för.

du får nog acceptera att andra inte tycker som du men mycket väl förstår att du inte hunnit se vad världen har i sitt sköte.
    Och svarade bara utifrån mig själv och inte som replik tillbaka givetvis.
  • Anonym (Hotwife)
    Med all respekt, förstår mycket väl att du känner så. Har själv fungerat så, tro mig! Men nu når jag passerat 40 år så har jag hunnit inse att det faktiskt inte behöver vara så. 

du får nog acceptera att andra inte tycker som du men mycket väl förstår att du inte hunnit se vad världen har i sitt sköte.
    Skrattretande, fyller snart 60 och har haft sex med kvinnor sedan jag var 13 och med män sedan jag var 15 så jag vet mycket väl vad jag blir kåt av och vad jag behöver för ett fungerande sexliv. Små snoppar är inte en del av mitt sexliv och det har jag vart klar över i över 40 år. Kom inte med goda råd och någon form omogen livserfarenhet. Jag vet mycket väl vad söker och mår bra av ock är sedan drygt 15 år gift med en rejält utrustad man och är aktiv både som swinger, tantriker och aktiv på BDSM-scenen så jag vet vad jag vill, vad jag söker och ser självklart till att ha ett sexliv jag njuter av.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 23:15:51 följande:
    Jag har fattat att du mår bra av det, ingen fara, Och det är helt okej att din definition av ett bra förhållande är en stor kuk. Det är din nivå och det som just ditt intellekt kräver. Inget fel i det. Vi är alla olika. Att du har samma karaktär som en stor kuk är helt okej. 

Men jag skulle inte ta i dig med tång. Oavsett om du är den snyggaste kvinnan i Sverige. Fysisk attraktion och sex är självklart en del av det, men för mig är ett förhållande så mycket mer. Sexet går att jobba på i 99 fall av 100. 
    Riktigt roligt att du tycks tro att det finns ett antigen eller när det gäller att som man vara begåvad, belevade, ha sociala kvalitet och vara välutrustad. Kan garantera att det finns rejält utrustade män som är begåvade, belevade och har social kompetens och det finns män med små snoppar som behöver skor med kardborreband. 

Du är helt enkelt skrattretande rolig i dina obegåvade antaganden om att välutrustade män är dumma i huvudet och att kvinnor som söker sig till välutrustade män inte har några krav på annat än en stor kuk i en relation. 
  • Anonym (Lite för lagom)
    Anonym (Erfaren..) skrev 2024-11-02 12:24:49 följande:

Det finns ju många kul grejer att ta till. Jag är inte supersmal 13-14 i omkrets men frun har en fitta som absolut hade kunnat hantera något tjockare. 

Vi har testat lite olika, en grej är en sleeve som får penis att bli betydligt tjockare, alltså ett överdrag som får penis att bli så tjock som man behagar. Vår är knappt 1 cm tjock vilket gör att min penis går från 4,4 cm i diameter till något över 6 cm. Rejält tjock alltså. Var lite för bra för henne, vi har bara använt den en gång - under tiden fungerade det bra men efteråt kände hon sig lite väl öm.

Annars är en dildo bredvid något som fungerar med, men jag tycker att det blir lite bök och får svårt att hålla ut .. så vanligast är faktiskt att hon har en ganska stor plugg i analen under slutet av samlaget. Först brukar hon kommentera att min kuk är så stor, men efterhand som hon blir rejält blöt så blir det allt mer som att knulla en plastpåse. Ibland får jag ta henne analt istället, men med pluggen i så blir det ju trängre även för mig. Annars har vi dessutom en rejält tjock dildo vi avslutar med om jag kommit och börjat slakna. Kul för både mig och henne...

Var köpte du den? Har också 14 i tjocklek men alla sleeves jag hittat blir alldeles för grova på min lagom tjocka kuk. Dom är gjorda för folk kring medel. 
  • Anonym (Lycklig Q)

Jag förstår och respekterar det du skriver.
    Men vi bör alla vara lite försiktiga med generaliseringar.

För mig var det ungefär tvärtom när jag passerade 40.
    Med de erfarenheter och insikter jag hunnit skaffa mig genom livet har jag konstaterat att för att jag ska vara nöjd och riktigt tillfredsställd med sexlivet så behöver jag att mannen är åtminstone någorlunda välutrustad.

Det handlar givetvis först och främst om att jag gillar mannen och att han har de personliga egenskaper som jag gillar och att vi är kompatibla.
    Om det inte finns så spelar det givetvis ingen roll hur stor han har.

Men när det är en man som jag gillar så har jag lärt mig och jag har numera insett att om vi ska ha bra sex tillsammans, om jag på sikt ska fortsätta känna mig nöjd, lycklig och tillfredsställd med sexlivet så vill jag att han ska vara välutrustad.
    En insikt som mina erfarenheter har gett mig är att jag måste inte tvinga mig själv  nöja mig med mindre än det jag önskar mig och kan få.

Jag vet att i mångas ögon är det inte PK det jag säger och tycker, men jag anser att ärlighet och öppenhet också är viktigt.

För mig är nog åtminstone medel det absolut lägsta kravet och numera vet jag att allra helst föredrar jag att han är välutrustad och gärna mycket välutrustad. Jag har i vart fall aldrig träffat någon som har varit för stor.

Men som tur är så är vi alla olika, vi prioriterar olika och vi uppskattar olika saker på olika sätt.
  • Anonym (Man)
    jontebula skrev 2024-11-03 10:20:28 följande:

Är den så liten då?

Allt är relativt, TS tycker det iaf.
  • Anonym (Erfaren..)

Låter som att många i tråden tycker att det är viktigt att kvinnan kan ställa krav på utrustningen. Hoppas att ni tycker att det är ok att mannen ställer samma krav tillbaka!

Jag hymlar iofs inte kring att jag inte vill se några extra kg eller hår annat än på huvudet. Men dessa "krav" är hon i högsta grad kapabel till att sköta själv. Men å andra sidan hade jag knappast börjat datea en tjej som inte ser ut att passa mina preferenser.. 

Så är det så viktigt så dumpa tidigt! Han kan säkert hitta någon annan och du med!

• Anonym (On point)

Men vart ligger problemet?  Det står ju var och en fritt att välja vilken partner man föredrar.  Om något hos personen inte passar så är det väl bara att gå vidare.

Dessa oändliga trådar kring penis storlek är bara babbel och shabbel av personer som tydligen får ut något av att jämföra penisar.   

Sex är så mycket mera än storleken på penis. Har man inte upptäck detta är man oerfaren.

• Tecum

Killar och män brukar anklagas för att vara fixerade vid storleken och hånas när de skriver trådar i ämnet. Nu kan vi konstatera att kvinnor är ännu mer fixerade vid storleken och att det påverkar deras sexliv mer än för männen. För vi får lika bra orgasmer med en liten som en stor...Flört

Sen undrar jag hur ni som söker en välutrustad man gör för att finna dem? Har ni testsex och sedan dumpar med ett svepskäl typ "jag har inte de rätta känslorna"? Eller skriver ni det på dejtingsidan? Eller frågar rent ut nästan direkt? 

Svar på tråden Besviken på hans penis