• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Hopp)

Kan vi bara sjunga nu tillsammans. We shall overcunt

• Anonym (Sanna)

Kul tråd och frågan är vad du vill med den. Ni har lärt känna varann lite bättre och du upptäcker att omfånget på penis inte är vad du hade hoppats på. Tja, då bör du vara ärlig mot dej själv: Är det en dealbreaker eller inte? Ingen är som bekant perfekt. Det blir istället oftast en fråga om utbud och efterfrågan.

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:17:08 följande:
    Du är bitter och väl hämnas heller hur?
    Det är det som det handlar om?
    Har olika män varit taskiga mot dig? 
    Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-02 22:20:51 följande:
    Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.

Hon behöver självklart inte säga något om orsaken till varför hon väljer att gå vidare men hon skall självklart inte lägga skulden på sig själv och att hon är för slappa som idioter på detta forum föreslår. 

Bör dock tilläggas att jag haft ett antal efterhängsna idioter i mitt liv som inte fattat ett vänligt men bestämt att det är slut och det kommer aldrig att bli vi två, i dessa lägen är brutal ärlighet gällande små snoppar och min preferens för rejäla kukar otroligt effektivt.
  • Anonym (dig det är fel på?)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:38:06 följande:
    Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-02 22:20:51 följande:
    Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.

Hon behöver självklart inte säga något om orsaken till varför hon väljer att gå vidare men hon skall självklart inte lägga skulden på sig själv och att hon är för slappa som idioter på detta forum föreslår. 

Bör dock tilläggas att jag haft ett antal efterhängsna idioter i mitt liv som inte fattat ett vänligt men bestämt att det är slut och det kommer aldrig att bli vi två, i dessa lägen är brutal ärlighet gällande små snoppar och min preferens för rejäla kukar otroligt effektivt.
    Om man väljer att lämna en partner för att den har för litet eller för stort könsorgan, då är man nog inte mycket till partner att ha kan jag tycka. Tur för den andra personen med "missanpassat" könsorgan att det sker så tidigt. 

Relationer ska vila på andra grunder. Orgasm kan man få utan en partner vilken minut som helst, 3 gånger om dagen minst. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:06:17 följande:
    Han kommer ha den penisen mår han träffar andra kvinnor medan kvinnan ev bara kommer träffa på såna män få gånger under hennes liv.

Så du hade blivit ledsen ifall du ljög om orsaken? 
    Vill du vara vänlig att skruva detta inlägg på begriplig svenska.
  • Anonym (dig det är fel på?)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:44:26 följande:
    Hur värdelös är man inte på en skala 1-10 om man reducerar sin partner till ett könsorgan? Måste vara helt tom, inte i behov av intellektuellt utbyte, närhet och ett djup utan bara yta. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:08:20 följande:
    Det hon "förlorar" motsvarar inte det som han "förlorar".
    Hennes kritik blir dessutom knappast konstruktiv 
    Jävlar vad roligt du är.
    Det är alltså enligt din logik en liten sak att säga att man är slapp men en stor sak att erkänna för sig själv och omgivningen att man har en liten snopp.
    .
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:44:26 följande:
    Förstår vad hon skruvar. Hon skruver om kukkeliku
  • Anonym (köper inte grisen i säcken)

Nu var det din kommentar om storleken på hålet som mitt inlägg handlade om, har inte sagt något om vad som är en bra partner eller vad relationer ska ha för grunder.

Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:43:35 följande:
    Om man väljer att lämna en partner för att den har för litet eller för stort könsorgan, då är man nog inte mycket till partner att ha kan jag tycka. Tur för den andra personen med "missanpassat" könsorgan att det sker så tidigt. 

Relationer ska vila på andra grunder. Orgasm kan man få utan en partner vilken minut som helst, 3 gånger om dagen minst. m
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:49:33 följande:
    Hur värdelös är man inte på en skala 1-10 om man reducerar sin partner till ett könsorgan? Måste vara helt tom, inte i behov av intellektuellt utbyte, närhet och ett djup utan bara yta. 
    Frågan är hur obegåvade man är om man inte inser att ett tillfredställande sexliv är i en viktig del i en relation. 
Svar på tråden Besviken på hans penis