-
Ytligt? Materialistiskt? En kvinna ska inte 2024 behöva acceptera en medioker penis om sex är viktigt för henne. Är det inte viktigt, och det är det inte för alla, så kan han duga säker.Anonym (Rrr) skrev 2024-11-02 21:30:27 följande:Så är det idag, fullt av ytliga och materialistiska människor
-
Det är ömsesidigt.Anonym (Rrr) skrev 2024-11-02 21:37:47 följande:Som du resonerar så skulle jag inte vilja ta i dig med tång ens, och jag förstår inte att någon ens vill det!??
-
Du får välja men gör det inte.juhgkn skrev 2024-11-03 14:31:34 följande:Jag håller med. Jag känner inget hat mot små kukar. Men om jag fick välja så skulle jag välja en stor.
-
Anonym (Rurik) skrev 2024-11-03 16:24:56 följande:OK. Då kanske ni tjejer ska börja med en annan approach? "Namn och storlek, tack". Då kan ni dissa killen direkt om det inte passar och det innan det har kommit in djupare känslor i det hela.
Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger.
Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.
-
Och skulle förtydliga att jag tycker fler kvinnor borde kolla upp det i början innan man ses om man har sina krav eller preferenser. Det blir bättre för alla.Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:
Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger.
Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.
-
Håller faktiskt med. Att buhuhu-a på FL för att mannen har fel storlek påminner lite om hur incels beter sig. Är det viktigt så gör man slut och går vidare eller så försöker man hitta lösningar. Att buhuhu-a på FL är inget av dem.Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 16:38:19 följande:Självklart får alla kvinnor ha preferenser, men det blir också en närmast omöjlig diskussion. Vad finns det ens att prata om?
Hade jag varit i en sådan sits, dvs att jag varit missnöjd med hans storlek och till följd startat en tråd på ett internetforum, hade jag nog försökt vara lite lösningsorienterad.
Annars är det nog enklare att göra slut och ta nästa bästa snubbe. Att ändå starta en tråd blir ju bara... Ja, bekräftelsebehov kanske? -
Verkligen inte. Har aldrig haft några störte problem med att hitta män.Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 16:50:51 följande:
Det där låter som ett väldigt bra sätt att skrämma bort killar på. Gissar att du är singel?